הוכרז: ViewPad 100/10i מבית ViewSonic – טאבלט עם DualBoot

אני לא יודע מה איתכם, אבל אחרי שגיליתי את Compiz Fusion לא הצלחתי להתאפק והתקנתי את Ubuntu כמערכת שניה. אז יש לנו Windows ויש לנו Linux ויש לנו DualBoot בארץ ישראל (נסו לשיר את זה.. “ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת”). עבור אלו מכם שקצת איבדו אותי כאשר שקעתי בשיגעון השירה שלי – אנחנו מדברים על DualBoot, האפשרות להתקין מספר מערכות הפעלה כך שבעת עליית המחשב נתבקש לבחור את מערכת ההפעלה הרצויה וליהנות מכל העולמות.

אז היום אנחנו רוצים להציג בפניכם הדגמה של אופציית ה-DualBoot בטאבלט ה-ViewPad 100 או ה-ViewPad 10i (החברה קצת מתלבטת לגבי השם) מבית ViewSonic, שהוכרז עם פתיחת תערוכת IFA 2010 בברלין. על גבי המכשיר הותקנו שתי מערכות הפעלה, האחת היא Windows 7 והשניה היא Android 1.6, כך שבעת הדלקת המכשיר יצוץ לו מסך בו תתבקשו להזין את בחירתכם.

[viddler id=c2571007&w=545&h=349]

ואחרי שראיתם את הוידאו, הרשו לנו לספר לכם אודות המפרט הטכני של מחשב הלוח החדש:

מעבד Intel Atom N455 (מה שמגביל את גרסת האנדרואיד ל-1.6 בלבד, מפני ששאר גרסאותיה אינן תומכות במעבדי Intel), זיכרון פנימי בנפח של ג’יגה-בייט בודד, דיסק קשיח בנפח של 16 ג’יגה-בייט מסוג SSD (זה לא מעט מדי?), מסך LCD בגודל 10 אינצ’ ורזולוציה של 1024×600 (זהה לזו של ה-Galaxy Tab מבית Samsung), מצלמה קדמית לשיחות וידאו ועוד. המחיר צפוי להיות מתחת ל-500 יורו וההשקה צפויה להתרחש מאוחר יותר השנה.

אז מה אתם אומרים – אהבתם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים