יוצר ג’ון וויק מפיק סדרה המבוססת על משחק היטמן ל-Hulu

המשחק HITMAN

מי שגדל בשנות ה-90, אולי יחשוב ש”היטמן” (Hitman) זה אוסף להיטי המוזיקה המוצלח ביותר בכל הזמנים. מי ששיחק במחשב בתחילת שנות ה-2000, כנראה יחשוב על היטמן אחר – רוצח שכיר מארגון מסתורי, שסוכניו משובתים, ובעלי ברקודים שמקועקעים מעל לעורף, על ראשם הקירח.

סוכן 47 המסתורי, גיבור סדרת המשחקים המדוברת, כיכב כבר בשני סרטים, ששניהם לא זכו להערכה אף לא ממעריצי המשחקים השרופים ביותר. כעת, נחשף שדרק קולסטאד (Derek Kolstad), כותב סדרת סרטי “ג’ון וויק” (John Wick), יצור סדרה חדשה על הרוצח השכיר.

את הסדרה הוא יוצר יחד עם פוקס המאה ה-21 בעבור הולו (Hulu), שירות הצפיה הישירה שהביא לאחרונה את “סיפורה של שפחה” (The Handmaid’s Tale) אל המסך הקטן. בהולו מקווים, שהסדרה תהפוך לסדרת דגל של שירות הצפיה הישירה, לא בשונה מ”כתום זה השחור החדש” של נטפליקס, או “האיש במצודה הרמה” של אמזון – סדרות שמוכרות מנויים.

זו תקופה עסוקה בשביל קולסטאד – מלבד סדרת “היטמן” המדוברת, הוא כותב את התסריט לסרט השלישי בסדרת “ג’ון וויק”, ויחד עם צ’אד סטאהלסקי (Chad Stahelski), היוצר השני של “ג’ון וויק”, קולסטאד עובד על סדרת “הקונטיננטל” (The Continental), סדרה על רשת המלונות, שסביבה פועל ומתקיים כל עולם הרוצחים השכירים של “ג’ון וויק”. יש מקום להרבה רצח בתשלום על המסך, ונדמה שקולסטאד יושב במרכז רשת הדמים הזאת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים