טריילר ראשון ל-Rampage: סרט פעולה עם דוויין ג’ונסון שמבוסס על משחק ארקייד

דוויין “דה רוק” ג’ונסון מתוך טריילר לסרט Rampage

Rampage הוא משחק ארקייד משנת 1986 בו השחקנים שלטו במפלצות ענקיות שונות, שהיו צריכות לשרוד מתקפות של הצבא, בזמן שהן משתוללות בערים גדולות. אולפני האחים וורנר (.Warner Bros) הוציאו טריילר ראשון לסרט שמבוסס על המשחק, והסרט לוקח אותנו דווקא לנקודת המבט של בני אדם, ובמיוחד של בן אדם אחד ספציפי – דוויין “דה רוק” ג’ונסון (Dwayne “The Rock” Johnsos).

ג’ונסון מגלם את דיוויס, אדם שפיתח חבירות אמיצה עם ג’ורג’, זכר גורילה לבקן מגודל. אחרי שחפץ מוזר נופל מהשמים ומפזר גז מסתורי על ג’ורג’, משהו בו מתחיל להשתנות – תחילה נדמה שקוף-האדם חולה, אבל במהרה ברור שמשהו הרבה יותר קיצוני קורה, כי ג’ורג’ מתחיל לגדול בקצב מסחרר.

ג’פרי דין מורגן (Jeffrey Dean Morgan) מ”ווצ’מן”, “האישה הטובה” ו”המתים המהלכים” מופיע בתור דמות נבל, ספק תאגידי ספק ממשלתי, שיודע מאיפה החומר הגיע. הוא גם מספר שג’ורג’ הוא לא הראשון – יש זאב ענק ואלים במיוחד שמסתובב ביערות, שנחשף לאותה הטכנולוגיה. הארגון מנסה לקחת את ג’ורג’, שמשתחרר בטעות לרחובות העיר, שם הוא מתחיל להשתולל, ודיוויס נכנס לשם במטרה לעצור אותו, ולהציל את חברו מהכוחות שיורים בו. מלבד הקוף והזאב, בסוף הטריילר מופיע גם תנין ענק, וhיתכן שיופיעו מפלצות נוספות בסרט.

בסרט משחק גם ג’ו מנגניילו (Joe Manganiello) מ”דם אמיתי” ו”באטמן” הבא, והוא מבוים על ידי בראד פייטון (Brad Peyton), שעבד עם דוויין ג’ונסון לפחות פעמיים בעבר – בסרט האסונות “סאן אנדראס” ובסרט ההרפתקאות “מסע אל האי המסתורי”.

Rampage צפוי לעלות למסכים בארה”ב ב-20 באפריל 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים