Xiaomi Redmi Note 5 דולף בתמונה חיה עם מסך 18:9 ושבב Snapdragon 625

Xiaomi Redmi Note 5 (מקור: TENAA) Xiaomi Redmi Note 5 (מקור: TENAA)

למעלה משנה חלפה מאז הציגה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, את מכשיר שוק הביניים Redmi Note 4, שהפך בשנה האחרונה לאחד ממכשירי שוק הביניים הפופולריים ביותר בישראל ובשווקים נוספים ברחבי העולם. זו כנראה אחת מהסיבות בגינן מתעכבת היצרנית עם השקת דור ההמשך לסדרה, אך נראה שזה מתקרב אלינו בצעדי ענק, כאשר תמונה חיה חדשה של דגם ה-Xiaomi Redmi Note 5 דולפת לרשת ומאשרת פרטים רבים בעניינו.

על פי התמונה החיה ,שמוצאת דרכה אלינו ממולדת היצרנית בסין, ניתן לראות כי המכשיר יציע למשתמשיו פאנל תצוגה בגודל 5.99 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus (או: 2160X1080 פיקסלים), שיצרו יחדיו את יחס הצפייה הרחב והפופולרי 18:9. כמו כן, מאשרת ההדלפה כי המכשיר יכיל כפתור ניווט וירטואליים ויותיר מאחור את כפתורי הניווט הקפסטיביים שהגיעו עם קודמו, זאת נוכח צמצום השוליים מסביב למסך.

Xiaomi Redmi Note 5 (הדלפה)
Xiaomi Redmi Note 5 (הדלפה)

ההדלפה החדשה מאשרת כי המכשיר יציע למשתמשיו את אותה מערכת שבבים שהגיעה עם קודמו – Snapdragon 625. זו כבר הפכה למיושנת למדי עם הכרותם של שבבי שוק ביניים חדשים מבית קוואלקום, כדוגמת ה-Snapdragon 626, 630 ו-636, המציעות ביצועים מתקדמים יותר ותמיכה בפונקציות חדשות יותר. עם זאת, מדובר בשבב שעושה תפקידו נאמנה בכל דור המכשירים הנוכחי של החברה ונוכח שילובו סביר ביותר כי מחיר המכשיר לא יהיה גבוה מקודמו, לפחות לא באופן מהותי.

עוד מציגה ההדלפה כי ה-Redmi Note 5 יגיע עם רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט, מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית, סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 4,000mAh וכן ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.2 נוגט בשילוב ממשק המשתמש MIUI 9.

בשלב זה לא ברור מתי יהפוך ה-Xiaomi Redmi Note 5 לרשמי, אך נראה כי מועד הכרזתו הולך ומתקרב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים