תמונות חדשות מציגות את ה-Galaxy A5 2018 עם מסך נטול שוליים

Samsung Galaxy A5 2017 (הדלפה) Samsung Galaxy A5 2017 במעטה כיסוי (הדלפה)

מלבד מכשירי הדגל השונים בייצורה של סמסונג, דואגת יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם לתחזק מגוון סדרות הפונות לפלחי שוק שונים ולעיתים אף שואבות השראה מסדרות הדגל שלה. בראש אלו נמנית סדרת גלקסי A, הצפויה לקבל את העדכון השנתי שלה בקרוב מאוד. עם התקרבותינו למועד ההכרזה, שאינו ידוע בשלב זה, דולפות לרשת תמונות חדשות המתיימרות להציג את קווי העיצוב של אחד ממכשירי הסדרה הבאים, ה-Galaxy A5 2018, כשהוא עוטה על עצמו כיסוי מגן.

אף על פי שבתמונה מוצג, לכאורה, ה-Galaxy A5 2018, ראוי להדגיש כי קווי העיצוב שלו צפויים להגיע גם אל אחיו הגדול, דגם ה-Galaxy A7 2018, וייתכן כי גם לדגם הקטן בסדרה, Galaxy A3 2017. כפי שניתן לראות בתמונות המכשיר המצורפות לכל אורך הכתבה, מציע זה בראש ובראשונה פאנל תצוגה מסוג Infinity Display, אלא שהפעם לא יהיה זה קמור בדומה לסדרת גלקסי S8/נוט 8.

נוכח צמצום השוליים סביב המסך, מוותרת סמסונג גם בדגם זה על כפתור הבית הפיזי ובמקומו נמצא שלושה כפתורי ניווט וירטואליים שיוטמעו כחלק מממשק המשתמש. במעבר לגב המכשיר, נוכל לראות מערך צילום בעל חיישן יחיד, המשלב מילימטרים ספורים מתחתיו את קורא טביעות האצבע. מדובר בתיקון שנעשה לאחר ביקורת רבה שספגה היצרנית על מיקום הקורא הביומטרי מימין למצלמת מכשירי הדגל האחרונים שלה.

על גבי מסגרת המכשיר נמצא ארבעה כפתורים שונים – כפתור נעילה/כיבוי השוכן לבדו בדופן הימנית של ה-Galaxy A5 2018 וכן 2 כפתורים לוויסות הווליום כמו גם כפתור ייעודי עבור Bixby המשולבים כולם בדופן השמאלית. חשוב לציין כי התמונות אינן מציגות את המכשיר עצמו אלא הגיעו בחסות יצרנית הכיסויים Olixar שקיבלה את מימדי המכשיר ומאפייניו השונים לצורך ייצור כיסויים עבורו. עם זאת, כפי שזכינו לראות במקרי עבר, תמונות המכשירים כפי שהן מפורסמות על ידי יצרניות הכיסויים מתבררות במקרים רבים כמדוייקות למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים