הוכרז: Oppo F5 Youth – עם פלטפורמת Helio 23 ומסך 18:9

Oppo F5 Youth Oppo F5 Youth

ענקית הסמארטפונים וחברת הטכנולוגיה הסינית, אופו אלקטרוניקס (Oppo Electronics), מציגה סמארטפון חדש המצטרף להיצע מכשירי הפרימיום לשוק הביניים מבית ייצורה ועונה לשם Oppo F5 Youth. הסמארטפון הצעיר מגיע בלב עיצומו של טרנד המסכים הרחבים ובהתאם לכך מציע פאנל תצוגה בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית 1080×2160 פיקסלים (או: Full HD Plus), המובילה ליחס הצפייה המוכר 18:9.

ה-F5 Youth בייצור Oppo מגיע, כאמור, לשוק הביניים ומהווה לאחד מן הסמארטפונים הראשונים המציעים את מערכת השבבים Helio P23 מבית מדיה-טק הטיוואנית. שבב זה כולל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי של 2.23GHz ובשילוב מאיץ גרפי מדגם Mali-G71. לצד שבב זה נמצא זיכרון פעולה (RAM) בנפח 3GB, בשילוב רכיב אחסון פנימי בסך 32GB עם אפשרות להרחבה.

בזירת הצילום משלב המכשיר החדש מבית Oppo מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/2.2 וכן מצלמת סלפי משנית שתגיע ברזולוצייה גבוהה יותר העומדת על 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. מתחת למכסה המנוע משלב ה-Oppo F5 Youth סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 3,200mAh.

מבנה המכשיר עשוי ברובו יריעת אלומיניום יחידה המתעגלת מגבו אל חלקו הקדמי, שם היא נפגשת בזכוכית מעוגלת המגנה על פאנל התצוגה. בגב המכשיר, מלבד המצלמה הראשית, נמצא גם קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

את ה-Oppo F5 Youth, עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט בשילוב ממשק המשתמש Color OS 3.2, תציע היצרנית לרכישה בפיליפינים במחיר של 13,990 פזו פיליפיני, הם מקבילים לכ-1,000 שקלים (לפני עלויות מיסוי ו/או שילוח).

Oppo F5 Youth
Oppo F5 Youth


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים