5 iOS חושפת: ניגון וצילום וידאו באיכות Full HD

לפני קצת פחות משבוע, הוצגה בכנס ה-WWDC מערכת ההפעלה הבאה למכשיריה הניידים של אפל  – iOS 5. עד שמערכת ההפעלה תצא בסתיו, יכולים מפתחים להתעסק עם גרסת הבטא ולמוצא דברים חדשים ומעניינים. כמה מהתגליות היותר מעניינות עד כה הם היכולת למחוק שירים הישר מהמכשיר (פעולה סטנדרטית בכל מכשיר עכשיו מגיע לאייפון), היכולת לבצע שיחות פייסטיים על גבי רשת הסלולר, האפשרות להתאים אישית את הרטט ו- אפשרות לצילום וצפייה של תכנים ברזולוצית 1920X1080 (כלומר: Full HD 1080P).

הדבר נחשף כחלק מבדיקת הקוד של iOS 5 על ידי כמה מפתחים שקבלו גרסה מוקדמת של המערכת וחושף שבקרוב יוכלו בעלי מכשירי ה-iPhone 4, ה-iPad 1,2 והאייפוד טאץ’ מדור רביעי, להריץ סרטים, לצלם ולערוך אותם באיכות Full HD 1080P. דבר זה מרמז אולי גם על השמועות לגבי מצלמה עם חיישן של 8 מגה-פיקסל באייפון הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים