נחשפו טריילרים לכל פרקי עונה 4 של מראה שחורה, תשודר ב-29 בדצמבר

מתוך עונה 4 של “מראה שחורה” (צילום: Jonathan Prime, תמונה באדיבות Netflix)

עונה 4 של סדרת אנטולוגיית הזוועות הדיגיטליות “מראה שחורה” (Black Mirror) צפויה לעלות בקרוב לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס (Netflix). ששת פרקי העונה יהיו, כרגיל, סיפורים נפרדים לחלוטין זה מזה. לפני זמן מה נחשפו שמות הפרקים, וכעת נחשפו טריילרים שמרמזים קצת יותר על ששת הסיפורים השונים:

ארקאיינג’ל / Arkangel:

הסיפור הראשון, “ארקאיינג’ל”, מספר על משפחה חד הורית – אמא שמגדלת את בתה לבד. נדמה שהאם חרדתית מאוד לשלום בתה ומגוננת עליה מאוד. כדי להתמודד עם זה היא משתתפת בתכנית ארקאיינג’ל, שבה מזריקים טכנולוגיה נסיונית כלשהי לראשה של הילדה. אנחנו יכוליים רק לנחש שמדובר, כנראה, במשהו שיעזור לאם לעקוב אחריה ושלמור עליה. הפרק בויים על ידי ג’ודי פוסטר (Jodie Foster).

ספינת החלל קאליסטר / USS Callister:

ספינת החלל קאליסטר היא בבירור העתקה של ספינת החלל אנטרפרייז מסדרת “מסע בין כוכבים המקורית”. לא רק זה, אלא גם הרפתקאות צוות הקאליסטר מזכירות את הרפתקאות קפטן קירק וחבריו בצורה מחשידה. מחשיד לא פחות שהקפטן נראה מרוצה מהרגיל מההערצה שהוא זוכה לה מהצוות, והצוות, כך נדמה, מודע לזה שהוא בהרפתקה בדיונית שמטרתה להעצים את הקפטן. משחק מציאות מדומה? תכנית טלויזיה בהזמנה אישית? הטריילר לא מסביר יותר מדי על אופי החוויה.

תנין / Crocodile

בסיפור השלישי, “תנין”, אנו רואים אישה צעירה מגיעה לביתו של אדם שנפגע כתוצאה מתאונת דרכים – ככל הנראה סוכנת ביטוח. היא מנסה לדלות מזכרונו פרטים על התאונה, ומשתמשת במכשיר מיוחד שעוזר לה לדלות ממנו את הזכרונות. נדמה שהזכרונות שעולים בתהליך קשים ומטרידים הרבה יותר ממה שהיא ציפתה.

תלה את הדיג’יי / Hang the DJ

בסיפור הרביעי, “תלה את הדיג’יי”, אנשים משתמשים במכשיר מיוחד כדי למצוא זוגיות. המכשיר מכתיב להם כיצד הם צריכים להתנהל במפגשים שלהם, עד לפרטים הקטנים. נדמה שהרבה אנשים מרוצים מהמכשיר, אך גיבור הפרק דווקא מבולבל – הוא פגש בדייט אישה שאיתה הייתה לו כימיה מצוינת, אבל המכשיר הקציב לזוגיות שלהם 12 שעות. ולא ברור אם להקשיב ללב, או לטכנולוגיה שאמורה, לכאורה, להיות חכמה יותר ממך.

מטאלהאד / Metalhead

הסיפור החמישי של העונה הרביעית של “מראה שחורה” עוקב אחרי אישה שהעירה “כלב” בטעות. הכלב המדובר הוא רובוט תקיפה אכזרי. נדמה שהפרק יתמקד בנסיון שלה להימלט מהרובוט, כאשר מאחוריהם נשאר שובל גופות ארוך.

מוזיאון שחור / Black Museum

הסיפור האחרון באנטולוגיה הוא אנטולוגיה בפני עצמו. הפרק “מוזיאון שחור” מביא את הגיבורה שלו למוזיאון, בו יש כל מיני מכשירים טכנולוגיים ששומשו על ידי עבריינים, או שהשימוש בהם נתפס כעבירה. בזמן שהיא בוחנת את הפריטים במוזיאון, אנחנו רואים כיצד הם פעלו במעין מיני פרקים-בתוך-פרקים.

יחד עם טריילר נוסף המאחד קטעים מכל הפרקים השונים שישודרו, חשפה היום (ד’, 6.12) נטפליקס כי ששת פרקי הסדרה יעלו לשידור יחדיו ביום שישי, ה-29 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים