הדלפה: Samsung Galaxy S9 Plus מוצג עם 2 מצלמות בגבו

Samsung Galaxy S9 Plus (הדלפה) Samsung Galaxy S9 Plus (הדלפה)

לא מכבר שיתפנו אתכם בתמונות ההדמיה הראשונות של מכשיר הדגל Galaxy S9, שהציג בהדלפה קווי עיצוב מוכרים וחיישן צילום יחיד בגבו. כעת מגיע תורו של דגם נוסף בסדרת הדגל הבאה מבית סמסונג, ה-Galaxy S9 Plus, שמוצג בתמונות המגיעות מאותו המקור – מדליף המובייל OnLeaks בשיתוף עם אתר My Smart Price, ומאשר חלק ניכר מן הדיווחים וההדלפות הקודמות בנושא.

על פי תמונות ההדמיה וקטע הוידאו הקצר שמגיעים אלינו דרך OnLeaks, ניתן לראות ולאשר את אחת מהשמועות המרכזיות אודות המכשיר מהשבועות האחרונים: ה-Galaxy S9 Plus אכן יציע למשתמשיו מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום בגבו, זאת בניגוד לדגם ה-S9 הסטנדרטי שיגיע עם חיישן יחיד בגבו. מתחת למערך צילום זה ישולב קורא טביעות האצבע.

יתר קווי עיצובו של ה-Galaxy S9 Plus (וכן של דגם הגלקסי S9 הסטנדרטי) נראים זהים באופן כמעט מוחלט לאלו שהוצגו בדור הקודם: מבנה סנדוויץ’ זכוכית שמתעגל מגב המכשיר וחלקו הקדמי אל מסגרת אלומיניום. בקידמת המכשיר נמצא פאנל תצוגה (ככל הנראה בגודל זהה לדור הקודם, כ-6.1-6.2 אינץ’), שיהיה קמור מימינו ושמאלו, ובעל שוליים דקיקים ביותר. מימדי האורך של המכשיר המוצג בהדלפה קטנו בהשוואה ל-Galaxy S8 Plus ומוצגים במידה של 157.7 מ”מ, בניגוד ל-159.5 מ”מ בקודמו, כאשר רוחבו גדול במעט ומוצג במידה של 73.8 מ”מ.

הפרט המעניין יותר בכל הנוגע למימדי ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus הוא דווקא עוביים, אשר על פי ההדלפה יהיה גדול ב-0.4 מ”מ עבור כל אחד מהדגמים בהשוואה לקודמיהם. הדבר מעלה את האפשרות כי סמסונג תגדיל את קיבולת סוללת השניים תוך התפשרות על עוביים. נוסף על האפשרות לשילוב סוללה בנפח גבוה יותר, גידול בעובי המכשירים עשוי להפוך את האחיזה בהם לנוחה יותר מבעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים