עכשיו בבטא: גרסה 64 של דפדפן כרום תשתיק סרטוני וידאו ותחסום חלונות קופצים טוב יותר

דפדפן כרום על גבי פלטפורמות שונות תמונה: Google

בחודש הבא מתכננת גוגל להשיק את גרסה מספר 64 של דפדפן הכרום לשלל פלטפורמות, בהן אנדרואיד, MacOS, ווינדוס, לינוקס ו-Chrome OS. עם הגרסה החדשה תציג החברה מספר עדכונים הנוגעים לאבטחת המשתמשים, אך תשלב גם אלמנטים מעודכנים למניעת חלונות קופצים ויכולת השתקה לסרטוני וידאו המופעלים באופן אוטומטי בכניסה לאתרי אינטרנט.

את גרסה 64 של דפדפן כרום הפכה גוגל לזמינה להורדה דרך תוכנית הבטא של הדפדפן, כך שזו זמינה כבר כעת לשימוש עבור מי שאינם מעוניינים להמתין לגרסה הסופית והיציבה.

על מנת שתוכל להגן על המשתמשים טוב יותר, מוסיפה גוגל לגרסה 64 של דפדפן כרום מנגנון שימנע מאתרים להפנות גולשים לעמודים אחרים מבלי שביקשו זאת. ישנם אתרים המבצעים הפניות עם כניסה לעמודים שונים, בין אם כדי להציג פרסומות ובין אם כדי להעביר את הגולשים לעמודים זדוניים – למשל, כדי להתקין אפליקציות זדוניות או לנסות לשכנע גולשים לרכוש תוכנות שאינם בהכרח צריכים. החל מהגרסה הבאה, יזהה הדפדפן הפניות מסוג זה וימנע מהפניית המשתמשים לעמודים אליהם לא ביקשו להגיע.

הפניות בלתי רצויות בדפדפן

בנוסף, יחסום הדפדפן חלונות קופצים המופיעים ללא בקשת המשתמשים, כמו במקרים בהם מוסתרת פעילותם של אלו בקוד הרץ ברקע או כמסווה בלחצני “Play” לניגון סרטוני וידאו. גרסה 64 של כרום תוסיף גם מנגנון השתקה לסרטוני וידאו המנוגנים באופן אוטומטי עם הכניסה לאתרי אינטרנט, זה ניתן יהיה להפעלה באופן פרטני עבור כל אתר.

פופאפים בלתי רצויים בדפדפן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים