אכזבה: HTC Desire לא יקבל עדכון רשמי ל-Gingerbread (עדכון: או שכן?)

בשורה לא כל-כך משמחת למחזיקי מכשיר HTC Desire: למרות כל הדיווחים והאימותים הרשמיים שעדכון Gingerbread 2.3 יגיע למכשיר ה-Desire ברבעון השני של השנה, הודיעה אתמול חברת HTC בעמוד הפייסבוק הבריטי שלה כי מהנדסיה כשלו בנסיונותיהם להפשיר את הקרח מהמכשיר הפופולארי, הודות למחסור בזיכרון. כזכור, רק באחרונה קיבלו מכשירי ה-Desire HD וה-Incredible S את העדכון המיוחל.

צוות המהנדסים שלנו עבד קשה בחודשים האחרונים במאמצים להביא את Gingerbread גם למכשיר ה-Desire תוך שמירה על חווית ה-Sense במלואה, שהינה חלק בלתי נפרד ממכשירינו. עם זאת, אנו מצטערים להודיע שנאלצנו להשלים עם העובדה שלמכשיר אין די זיכרון על מנת להפעיל את Gingerbread יחד עם ממשק HTC Sense. אנחנו בהחלט מתנצלים על האכזבה שידיעה זו מביאה עימה לכמה מכם“.

את עדכון Gingerbread ל-Desire ניתן להתקין כבר תקופה לא קצרה באמצעות מגוון פיתוחי ROM לא רשמיים, שיחד עם ממשק ה-Sense אולי לא יתנו את אותה החוויה שהיתה מגיעה מ-HTC עצמה, אך זה בהחלט שמיש. ניתן כמובן להתקין על המכשיר גם ROM אנדרואיד 2.3 ללא ממשק Sense.

על פי רוב, התגובות שהתקבלו להודעת החברה בפייסבוק הינן שליליות, בעיקר בזכות העובדה שמכשיר ה-Wildfire S שהוכרז כחלק מסדרה שלמה בתערוכת MWC שנערכה בפברואר האחרון, מכיל מעבד חלש יותר וזיכרון נמוך יותר לעומת מכשיר ה-Desire, והוא בכל זאת מריץ את אנדרואיד Gingerbread 2.3 יחד עם ממשק ה-Sense.

עדכון (18:10): בטרם חלפו 24 שעות מהודעתה של HTC, חוזרת בה החברה ומפרסמת הודעה נוספת, בה נכתב כי עדכון Gingerbread יגיע בכל זאת ל-HTC Desire. ייתכן מאד שתגובות הגולשים גרמו ל-HTC לבצע ויתורים שבכל זאת יאפשרו את הרצת העדכון יחד עם ממשק Sense על המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים