הודלף: ה-Huawei MediaPad M5 יוכרז בקרוב עם אנדרואיד 8.0 אוראו

שלט Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בעוד נראה כי שוק הטאבלטים מדשדש, היצרניות השונות מסרבות לוותר עליו. בין אלו נמצא את וואווי, ענקית טכנולוגיה ויצרנית מובייל סינית שמתחזקת סדרת טאבלטים בשם MediaPad, אליה עשוי להצטרף בקרוב טאבלט חדש שיענה לשם Huawei MediaPad M5, כך עולה מתוך דיווח חדש שמוצא דרכו אל הרשת בסוף השבוע האחרון.

על פי דיווח זה, וכפי שמאושר על ידי איגוד הבלוטות’ הבינלאומי (Bluetooth SIG), נראה כי היצרנית תוותר על דגם ה-M4 כממשיך את דרכו של ה-MediaPad M3, ותכריז ישירות על MediaPad M5. הטאבלט החדש יביא עימו פאנל תצוגה בגודל 8.4 אינץ’ (ככל הנראה ברזולוציית 1600×2560 פיקסלים) ויציע תמיכה בהתקן בלוטות’ 4.2.

כמו כן, צפוי ה-MediaPad M5 לשלב מפרט עוצמתי למדי הפונה לשוק הגבוה וכולל את פלטפורמת העיבוד Kirin 960 בפיתוח וואווי עצמה. מערכת שבבים זו כוללת 8 ליבות עיבוד – 4 מהן ליבות Cortex-A73 עבור הביצועים האינטנסיביים ביותר, והיתר הינן ליבות Cortex-A53 המיועדות לשימושים הצנועים יותר. כמו כן, צפוי הטאבלט לרוץ על גבי הגרסה החדשה והמתקדמת ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד, היא כמובן אנדרואיד 8.0 אוראו, לצד ממשק המשתמש EMUI 8.0.

על ה-Huawei MediaPad M5 עשויה היצרנית הסינית להכריז במהלך החודשים הקרובים, ייתכן כי כבר בחודש הבא, כחלק מאירועי תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2018 שתתרחש בין התאריכים ה-9 ל-12 בינואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים