בליזארד מציעה את Overwatch בחצי מחיר עד ינואר

לכבוד עונת החגים, בליזארד מציעה את המבצע הפופולארי שלה מבלאק פריידיי, ומאפשרת לכל המתלבטים לרכוש את Overwatch בחצי מחיר. עבור גרסת הבסיס של המשחק המחיר יהיה 19.99 דולר עד ל-2 בינואר. גם גרסאות עשירות יותר נמצאות בהנחה, כמו גרסת Game of the Year המגיעה עם סקינים נוספים, תיבות שלל ותכני Overwatch במשחקים אחרים. גרסה זו תעלה כעת 29.99 דולר עד סוף המבצע.

אם אינכם מכירים את Overwatch, מדובר במשחק יריות מגוף ראשון של חברת בליזארד. ב-Overwatch אפשר להתחרות בחברינו במספר מצבי משחק, עם שלל דמויות מגוונות מאוד, שלכל אחת מהן יכולות שונות. כפי שניתן להבין, כל סיבוב ב-Overwatch יכול להיות כאוטי למדי, אבל מגוון הדמויות ויכולותיהן מאוזנים בצורה מוצלחת. אחרי הכל, זו המומחיות של בליזארד.

למרות האופי התחרותי של Overwatch, ניתן גם לשחק בו באופן קליל וקז’ואלי יותר, אם תעדיפו. המשחק זכה להצלחה רבה מאוד בשנה שעברה, ואף קטף מגוון פרסים מכובדים, כמו פרס “משחק השנה” בטקס פרסי המשחקים של 2016. גם היום מדובר באחד המשחקים הגדולים באינטרנט, שהפך לספורט אלקטרוני של ממש עם קבוצות, טורנירים נושאי פרסים גדולים, וקהל עוקבים נאמן מסביב לעולם. המשחק צפוי להמשיך להיות פופולארי, לכן זו הזדמנות מצוינת ליירט אותו בהנחה משמעותית ולהנות לתקופה ארוכה.

אם תרצו לנצל את מבצעי החורף, תוכלו למצוא את כל המבצעים באתר הרשמי של בליזארד: Battle.net.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים