סוני-אריקסון: נהיה ספקית מכשירי האנדרואיד הגדולה בעולם

דיווח קצרצר באופן חריג באתר ה-BusinessWeek של Bloomberg הצליח להצית לא מעט עניין סביב מכשירי האנדרואיד של סוני-אריקסון, שבד”כ זוכים לביקורות קשות וספקניות.

מסתבר שבמסיבת עיתונאים שנערכה בבייג’ינג שלשום אמר מנכ”ל החברה הלונדונית, בֶּרְט נוֹרְדְבֶּרְג, כי בכוונתה להפוך לספקית מכשירי האנדרואיד הגדולה בעולם. נורדברג סיפר שכרגע עומדת החברה היפנית-שוודית המאוחדת במקום השני בשוק, עם 17% מהמכשירים הנמכרים עם מערכת ההפעלה של גוגל, בעוד החברה הנמצאת במקום הראשון נהנית מנתח של 23%.

העובדה ששם המתחרה לא הוזכר הדגיש את העובדה שעד עתה לא פורסמו מעולם נתונים סטטיסטיים על חלוקת שוק האנדרואיד בין החברות השונות המתחרות בו – HTC, סוני-אריקסון, מוטורולה וסמסונג (לא בהכרח בסדר הזה) – אך אם אכן הצליח המיזם המשותף להגיע למקום השני בשוק זה בששת החודשים מאז החלו מכירות מכשיר האנדרואיד הראשון שלו, Xperia X10, מדובר בנתון מרשים למדי. יש לזכור שבניגוד לשאר החברות הגדולות בתחום, השיקה SE עד עתה רק שלושה מכשירים מבוססי אנדרואיד, המריצים כולם את גרסא 1.6 המיושנת של המערכת, וזכתה לביקורות צוננות על פיגורה בתחום. לוח הזמנים של ס”א למעבר למקום הראשון לא נמסר, אך לאור הנתונים האמורים, וביחד עם ההערכות לפיהן תשיק החברה טלפון PlayStation מבוסס אנדרואיד לגיימרים, הסיכוי שהדבר יתרחש נראה סביר למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים