הודלף: זהו ה-Meizu M6S – הסמארטפון הראשון מבית מייזו עם מסך 18:9

לוגו חברת מייזו

מוקדם יותר החודש שיתפנו אתכם בדיווח שציין כי יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו, מתכננת להשיק במהלך המחצית הראשונה של 2018 לא פחות מ-6 סמארטפונים חדשים, ביניהם נמצא את ה-Meizu M6S. כעת, הדלפה חדשה בדמותו של קטע וידאו קצרצר צצה ברשת ומתיימרת לחשוף את ה-M6S במלוא הדרו.

בסרטון, המצורף מתחת לפסקה זו, ניתן לראות את המכשיר המתיימר להיות ה-Meizu M6S כשהוא מציע מבנה מתכת מלא המוכר לנו ממכשירים נוספים של היצרנית. כמו כן, ניתן לראות כי בחלקו הקדמי של הסמארטפון ישולב פאנל תצוגה ביחס 18:9, זאת כפי שהעידו הדיווחים הקודמים, בזמן שכפתור הבית הקפסטיבי שהציעו עד עתה כל דגמי החברה נעדר כלא היה.

במקום כפתור זה, ששימש גם כקורא קפסטיבי, ניתן לראות בדופן המכשיר השמאלית, מילימטרים ספורים מתחת לכפתור הנעילה/כיבוי, נמצא מה שעשוי להתברר כקורא טביעות אצבע קפסטיבי. חלקו העליון של גב המכשיר אינו מוצג בסרטון, כך שלצערנו הרב לא ניתן לראות האם ה-Meizu M6S יביא עימו מערך צילום כפול בדומה לדגם ה-Meizu M6 Note, או שמא זה יוותר עליו.

על פי הדיווחים הקודמים בנושא, דגם המייזו M6S צפוי להפוך לרשמי כבר במהלך חודש ינואר הקרוב, זאת לאחר שהיצרנית תכננה, לכאורה, להשיקו עוד בחודש דצמבר, אך נאלצה לדחות תוכניותיה עקב אתגרים הנוגעים למצלמת המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים