סוני מציגה טריילר לסולדאדו – סרט ההמשך של סיקאריו

מתוך “סיקאריו 2: סולדאדו” (תמונה: Sony Pictures)

סוני שיחררה טריילר ראשון ל”סיקאריו 2: סולדאדו” (Sicario 2: Soldado), סרט ההמשך למותחן הפעולה מ-2015. הסרט החדש לא מבוים על ידי דני ווילנב (Denis Villeneuve), אלא על ידי במאי הטלויזיה האיטלקי סטפאנו סולימה (Stefano Sollima). מה שכן, הוא עדיין נכתב על ידי אותו התסריטאי – טיילור שרידן (Taylor Sheridan), שגם כתב וביים את “רוחות קרות” שיצא לפני מספר חודשים.

“סיקאריו” עוקב אחרי סוכנת FBI שמגויסת על ידי סוכן מסתורי אותו מגלם ג’וש ברולין (Josh Brolin). הסוכן מוביל את הגיבורה יחד עם נציגים מעוד כמה סוכנויות למקסיקו, לתוך שטחים שנשלטים על ידי קרטל סמים אלים ואימתני. ליחידה שהוא הרכיב מתלווה גם אדם שקט ורב-יכולות בשם אלחנדרו, אותו מגלם בניסיו דל טורו (Benicio Del Toro). אלחנדרו הוא סיקאריו – שכיר חרב של הקרטל.

“סולדאדו” שוב מביא את ברולין ודל טורו לאותם התפקידים, אך אין זכר מהסוכנת – נראה שהסיפור החדש כבר לא עליה. בטריילר ניתן לראות שאלחנדרו מקבל יד חופשית לפעול באלימות מירבית מול הקרטל, אותו כעת מסווגים כארגון טרור לכל דבר ועניין. ואכן נדמה מהטריילר ש”סולדאדו” יהיה סרט עם הרבה יותר אקשן מקודמו. הולם, בהתחשב בכך שהדמות שעל שמה הסרט עוברת מסטטוס של סיקאריו לסולדאדו – משכיר חרב לחייל.

“סיקאריו 2: סולדאדו” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-29 ביוני 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים