בידיים טובות: המשחק Wolfenstein 2 יזכה להמרה איכותית ל-Switch

נציגי חברת MachineGames שנכחו בכנס Fun & Serious בספרד מסרו כי ההמרה של המשחק Wolfenstein 2: The New Colossus לקונסולה החדשה של נינטנדו, ה-Switch, נמצאת בידיה של חברת Panic Button. מדובר באותה החברה האחראית על Doom ל-Switch, המרה מצוינת שהתקבלה באהדה רבה אצל הגיימרים. למרות החומרה המוגבלת של ה-Switch, המשחק נראה נהדר והמשחקיות נשמרה, גם כאשר מוציאים את ה-Switch מהבית.

הסיבה לאופטימיות הרבה של MachineGames היא ש-Doom, שזכה להמרה המוצלחת מאת Panic Button, עובד על אותה הטכנולוגיה בדיוק כמו Wolfenstein 2: שני המשחקים רצים על המנוע id Tech 6, ובהמרה של Doom ל-Switch החברה התמקצעה על מנוע זה. לכן, MachineGames רצתה לנצל את הידע שנצבר מהפרויקט הקודם, להמרה איכותית עבור Wolfenstein 2.

“אלה אותם אנשים”, אמרו נציגי החברה בכנס. “הם מומחים ב-Switch, ועכשיו הם גם מומחים במנוע המשחק, אז אנחנו עובדים איתם. הגרסה שלהם של Doom היתה ממש מצוינת על ה-Switch, אז אנחנו מאמינים ש-Wolfenstein יהנה מאותו הטיפול”, נמסר.

עם זאת, למרות ההתלהבות הרבה של MachineGames, יש לציין כי ההמרה של Doom ל-Switch לא היתה מושלמת. למרות הגרפיקה המרהיבה והמשחקיות שנשמרה היטב, מדי פעם, האטות במשחק השפיעו באופן שלילי על החוויה. Wolfenstein 2 הוא משחק תובעני יותר מ-Doom, וגם מחשבים חזקים נאבקים להריץ אותו באופן חלק לכל אורך המשחק.  לכן צפוי כי הטיפול ב-Wolfenstein 2 יהיה מאתגר עבור Panic Button.

Wolfenstein 2: The New Colossus צפוי להגיע ל-Switch במהלך 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים