דיווח: Xiaomi Mi Max 3 יגיע עם מסך 7 אינץ’ וסוללה בקיבולת 5,500mAh

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

אחרי שמסכי הסמארטפונים של מובילות שוק המובייל צמצמו שולייהם וגדלו  במהלך השנה האחרונה, נראה כי יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי מתכננת לקחת את סדרת הסמארטפונים בעלי המסך העצום – Mi Max, צעד אחד קדימה ולהציג עם הדור הבא בסדרה, Xiaomi Mi Max 3, פאנל תצוגה בגודל 7 אינץ’. כך עולה מתוך שמועה שפורסמה ברשת במהלך סוף השבוע האחרון.

עד לא מכבר, מסך ה-6.44 אינץ’ עימו הגיעו שני הדורות הראשונים בסדרת Mi Max היה נחשב לגדול במיוחד, אך נוכח כניסתם של מסכים בעלי שוליים צנועים ביותר במהלך השנה האחרונה, החלו היצרניות להגדיל את פאנל התצוגה של מכשיריהן הפונים לשווקים השונים. וכך עשויה שיאומי לבצע עם סדרת הפאבלטים העצומים, כאשר לטענת השמועה החדשה בנושא, הגדלת המסך ל-7 אינץ’ עם ה-Mi Max 3 תגיע בעקבות צמצום השוליים ושילוב יחס צפייה של 18:9.

נוסף על האמור מעלה, נמסר בשמועה כי מתחת לפני השטח יציע המי מקס 3 סוללה בעלת קיבולת גדולה מקודמו של 5,500mAh שתספק את כוח העבודה למסך העצום ולמפרט המכשיר. הדגם הבא בסדרה צפוי לשלב מערכת שבבים מדגם Snapdragon 630/660, מערך צילום כפול בגבו ותמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0.

ומה דעתכם בנושא – האם פאנל תצוגה בגודל 7 אינץ’ אינו חורג מגבולות הטעם הטוב בשוק המובייל ומתקרב דווקא אל שוק הטאבלטים? שתפו אותנו בתגובות. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים