מסך הגיימינג ROG Strix XG35VQ בגודל 35 אינץ’ מגיע לישראל

מסך XG35VQ (מקור אסוס) מסך XG35VQ (מקור אסוס)

חברת אסוס משיקה בישראל את מסך ה-ROG Strix XG35VQ הקעור של החברה בגודל 35 אינץ’ מסדרת מוצרי הגיימינג של החברה, ROG (ר”ת Republic Of Gamers), כפתרון לשחקני מחשב שצריכים מסך ענק שאינו מתפשר על הביצועים שלו.

מסך ה-XG35VQ, שהוצג לראשונה בתערוכת IFA 2017 בברלין, עושה עליה לארץ ויהיה בין המסכים הגדולים ביותר שאפשר למצוא כשהוא מותאם במיוחד לשחקני מחשב. המסך יגיע בגודל של 35 אינץ’ ברזולוציית UWQHD רחבה במיוחד ביחס 21:9, שבשילוב עם הקעירות של 1800R מעניקה למשתמש זווית ראיה אופטימלית לגודל הזה.

אסוס שילבה מספר תכונות במסך על מנת לכוון לשחקני המחשב כשהעיקרית בהן הןא טכנולוגיית הסנכרון FreeSync של AMD (שמצריכה כרטיס מסך תואם) וה-Extreme Low Motion Blur של אסוס, שבשילוב עם תדר רענון של 100Mhz מעניקים חווית צפיה חלקה במיוחד.

מסך XG35VQ (מקור אסוס)
מסך XG35VQ (מקור אסוס)

כמו בלא מעט מוצרי גיימינג היום גם המסך הזה מכיל תאורת RGB מובנית כאשר אסוס הוסיפה את Aura Sync לסנכרון תאורת ה-RGB בין מוצרים תומכים ליצירת אפקט תאורה מסונכרן בין האביזרים השונים. בבסיס המסך אפשר למצוא גוף תאורה מובנה יחודי שמקרין את לוגו ROG וניתן להחלפה עם תבנית ריקה שמגיעה עם המסך ליצירת תאורת לוגו אישית על השולחן.

המפרט המלא של המסך:

  • גודל – 35 אינץ’ עם פאנל VA ביחס 21:9.
  • רזולוציה – 3440 × 1440.
  • קעירות – 1800R.
  • תדר רענון – 100hz.
  • חיבורים – DP 1.2 , HDMI 2.0, HDMI 1.4, מפצל USB מובנה עם 2 חיבורי USB 3 ויציאה משולבת לאוזניות ומיקרופון.
  • משקל – 12.2 ק”ג.
  • עמוד מוצר רשמי

המסך יהיה זמין למכירה בארץ מינואר 2018 במחיר של 5,099 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים