פרטנר בשיתוף פעולה עם אפל: שירות Apple Music ללא תשלום למשך חצי שנה לכל לקוחות החברה

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בישראל, קבוצת פרטנר, מודיעה באופן רשמי על תחילתו של שיתוף פעולה חדש בינה לבין ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, במרכזו תעניק לכל לקוחות הסלולר שלה מנוי לשירותי Apple Music ללא כל עלות למשך חצי שנה.

על ההטבה החדשה מודיעה פרטנר במסגרת הודעה לעיתונות אותה הפיצה הבוקר (ה’, 28.12), ובה היא ציינה כי כלל לקוחות הסלולר שלה (מלבד לקוחות Pre-Paid), יוכלו להצטרף לשירות הזרמת המוזיקה Apple Music בחינם למשך 6 חודשים, כאשר לאחר תקופת ההטבה יתבצע התשלום במסגרת חשבונית התשלום לפרטנר – מה שמונע מן הלקוחות את הצורך לשלם ישירות לאפל באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי.

אפל ופרטנר יוצאות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל: Apple Music בחינם למשך חצי שנה
אפל ופרטנר יוצאות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל: Apple Music בחינם למשך חצי שנה

נוסף על לקוחות הסלולר הישירים של קבוצת פרטנר, מוסרת החברה בהודעה לעיתונות כי גם לקוחות חברת 012 מובייל הנמצאת בבעלותה, יהיו זכאים להצטרף לשירות החדש ולהינות מההטבה. על מנת להצטרף לאפל מיוזיק כל שנדרשים לקוחות החברה (חדשים או קיימים) לבצע זה לגשת לאתר פרטנר בכתובת הבאה (כאן) ולהירשם עם מספר הטלפון שלהם לשירות.

כמו כן, ניתן לקבל קישור ישיר להרשמה באמצעות שליחת הודעת טקסט למספר 999 עם המילה “Music”. אם אתם לקוחות של חברת 012 מובייל, תוכלו להרשם לשירות דרך אתר האינטרנט של המפעילה בכתובת הבאה (כאן). הטבה תינתן גם ללקוחות חדשים של החברה ולא ללקוחות קיימים בלבד.

אלמנט נוסף ולא פחות חשוב נוגע דווקא לשימוש של אפליקציית Apple Music בכל הנוגע לחבילת הגלישה של המשתמשים. פרטנר מדגישה בהודעתה כי הזרמת המוזיקה בכל רמה שתהיה, לא תשפיע על חבילת הגלישה שלכם כלל. כך, למעשה, תוכלו להזרים מוזיקה ללא הפסקה גם במקרה שבו נגמר לכם נפח הגלישה הסטנדרטי.

בניסיון הרשמה שביצענו לשירות דרך מנוי קיים בחברת פרטנר, הצלחנו להירשם ולקבל את ההטבה. לצורך ההרשמה יש לוודא כי יש ברשותכם חשבון Apple ID וכי אינכם נמצאים במנוי פעיל ב-Apple Music בזמן מימוש ההטבה. לביטול מנוי קיים יש לגשת לחשבון ה-Apple ID ולבטל את ההרשמה (Subscription) לשירות, כאשר כל הטבה הקיימת תחת חשבונכם תישמר.

חשוב לציין כי ההטבה פעילה עבור משתמשי האפליקציה באייפון או באנדרואיד, אך עבור חשבונות Apple ID המוגדרים במדינת ישראל בלבד. ניסיון הפעלת ההטבה עבור חשבון Apple ID הרשום לפי כתובת בארה”ב, למשל, לא צלח עבורנו, והתבקשנו להחליף את הגדרות החשבון בהתאם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים