שארפ השיקה ב-IFA ארבע סדרות של טלוויזיות המבוססות על טכנולוגיית Quattron

אחרי יום של הכרזות גדולות של חברות גדולות, הבוקר החלה רשמית תערוכת האלקטרוניקה הביתית IFA 2010 בברלין, והגיע הזמן שנתחיל לגעת בתחום העיקרי בו עוסקת התערוכה – טלוויזיות.

חברת Sharp, אחת מיצרניות הטלוויזיות הגדולות בעולם, משיקה בתערוכה ארבע סדרות חדשות של טלוויזיות, המבוססות על טכנולוגיית ארבעה צבעים. הטכנולוגיה, המכונה Quattron, הוכרזה ע”י החברה היפנית לפני מספר חודשים, ומהותה היא הרכבה של כל פיקסל בתמונה הצבעונית מ-4 צבעים במקום 3, על-ידי הוספה של צהוב לערבוב בין צבעי היסוד RGB (אדום, ירוק וכחול). לטענת החברה, הטכנולוגיה מאפשרת צבעים ברורים ובהירים מאי-פעם במקביל לצריכת חשמל נמוכה יותר מטכנולוגיות מתחרות, והיא הוכתרה ע”י ארגון התמונה והקול האירופי EISA כ”חדשנות השנה 2010 בתחום הטלוויזיה”.

ארבע הסדרות בקו ה-Aquos שהושקו ע”י שארפ כוללות, כמתבקש, סדרת דגל של טלוויזיות תלת-ממד, LE925E, הכוללת שני מסכים בגדלים של 46 ו-60 אינצ’, עם מערכת תאורה אחורית בתדר סריקה של 200Hz, טיונר דיגיטלי בשלוש טכנולוגיות, 8GB אחסון פנימי להקלטת Timeshift (מי צריך Yes Max?) וגישה לאינטרנט ע”י מערכת Aquos Net+. הסדרות האחרות הן LE924E, LE824E ו-LE814E, שאינן כוללות תלת-ממד וכן כוללות גישה לאינטרנט בעזרת Aquos Net+. מחירי הדגמים השונים לא הוכרזו, אך מכירתם צפויה לצאת לדרך בגרמניה ואוסטריה עוד החודש.

(צילום: יח”צ שארפ)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים