ההדלפות מתנגחות: האם כך יראה ה-Meizu 15 Plus?

לוגו חברת מייזו

לפני שבועות ספורים צצה ברשת הדלפה שהתיימרה להציג את קווי העיצוב העיקריים של מכשיר הדגל הבא מבית מייזו, הצפוי להיקרא בשם Meizu 15 Plus. בהדלפה זו הוצג המכשיר עם קווי עיצוב דומים לאלו של סדרת Mi Mix מבית שיאומי, כאשר שולי המסך מימינו, שמאלו ומעליו היו דקיקים ביותר, בזמן שאלו שמתחתיו היו עבים למדי. ואילו כעת, הדלפה חדשה המגיעה גם היא מסין מתיימרת להציג תמונה נוספת של המכשיר – אלא שהפעם עיצובו שונה באופן מהותי למדי בהשוואה להדלפות הקודמות.

על פי התמונה החדשה, ניתן לראות כי עיצוב ה-Meizu 15 Plus, אם כך יראה, שואב השראה הן מסדרת Mi Mix של שיאומי והן ממכשיר ה-Essential Phone PH-1 שהוכרז מוקדם יותר השנה. הדימיון בין תמונת המייזו 15 פלוס המודלפת לשני המכשירים מתבטאת במספר אלמנטים. ראשית, נראה כי השוליים שמעל למסך יהיו דקיקים ביותר וללא כל הפרעה, מלבד חריץ ייעודי במרכז המסך ובו תמוקם מצלמת הסלפי הקדמית – זאת בדיוק כפי שמבצעת Essential עם ה-PH-1.

ומן הצד השני, בכל הנוגע לדימיון לסדרת Mi Mix, ניתן לראות בתמונה כי אף על פי ששוליי המסך מימינו, שמאלו וחלקו העליון צנועים למדי – אלו שמתחת לפאנל התצוגה יהיו עבים יותר באופן משמעותי. בתמונה (מוצגת מעל לפסקה זו, משמאל) לא כל כך ניתן לראות האם ישנו כפתור בית המשולב בשול התחתון של המסך, אך במקרה שלא יהיה זה המצב – תעביר מייזו את קורא טביעות האצבע לדופן המכשיר מימין, מתחת לכפתור הנעילה/כיבוי.

בגב ה-Meizu 15 Plus, כפי שזה מוצג בתמונה המודלפת החדשה, ניתן לראות גם כן – בדיוק כפי שנחשף בהדלפה קודמת, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים, ומתחתיו מערך נורות LED ייחודי הבנוי בצורה מעגלית ובמרכזו פוקוס לייזר אוטומטי. נכון לרגעים אלו לא ברור אילו מבין ההדלפות – אם בכלל, היא זו שקרובה יותר למציאות, ונראה כי על מנת לגלות זאת נאלץ להמתין להכרזת סדרת הדגל Meizu 15, הכרזה שתתרחש במהלך השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים