דיווח: Huawei Enjoy 7S יופץ בשוק הבינלאומי תחת השם Huawei P Smart

Huawei Enjoy 7S Huawei Enjoy 7S

לפני שבועות ספורים הציגה בפנינו יצרנית הסמארטפונים וענקית הטכנולוגיה הסינית, וואווי, את מכשיר הפרימיום לשוק הבינוני-נמוך, הוא דגם ה-Huawei Enjoy 7S. מכשיר זה, שרבים תיארו כי ישאר למשך זמן רב בגבולות סין בלבד, עשוי להפוך לרשמי בשוק הבינלאומי שמחוץ לסין תחת שם המותג המסחרי Huawei P Smart, כך מאשרת סדרת דיווחים שמצאה דרכה אל הרשת במהלך הימים האחרונים.

ראשון לדווח בנושא היה מדליף המובייל אוון בלאס, שחשף דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו את תמונת המכשיר אותו הכרנו בשם Huawei Enjoy 7S, כאשר ברקע תמונת היח”צ מופיע לו שם המותג P-Smart. זמן לא רב לאחר מכן אישרו את הדברים באתר Win Future הגרמני, ושם הוסיפו לציין כי מועד השקת ה-Huawei P Smart באירופה יהיה במהלך חודש ינואר 2018.

מקור: Twitter

נוסף על כך, נמסר בדיווח האתר כי ה-Huawei P Smart יוצע לרכישה בגרמניה במחיר של 249 אירו (כ-1,070 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי) עבור דגם הבסיס, שכולל 3GB RAM וזיכרון אחסון בסך 32 גיגה-בייט. נכון לרגעים אלו לא ברור האם גרסת פרימיום בעלת 4GB RAM ו-64GB אחסון תגיע לחנויות מחוץ לגבולות סין. דגם ה-Enjoy 7S הסטנדרטי מציע למשתמשיו עיצוב יוקרתי המשלב מבנה מתכת מלא המשתרע מגב המכשיר אל חלקו הקדמי, שם הוא פוגש בזכוכית 2.5D המגנה על מסך המכשיר.

פאנל התצוגה של הסמארטפון מגיע בגודל של 5.65 אינץ’ ומציע רזולוציית Full HD Plus שמביאה עימה את יחס הצפייה החדש – 18:9. מתחת למכסה המנוע נמצא מפרט הפונה לשוק הביניים וכולל מערכת שבבים מדגם Kirin 659, מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית, מערך צילום ראשי בעל שני חיישנים ברזולוציית 13 ו-2 מגה פיקסל וסוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים