סמסונג שולחת הזמנות לאירוע ההשקה של סדרת ה-Galaxy A8 2018 בישראל ב-15 בינואר

הזמנה לאירוע ההשקה של סדרת Galaxy A8 בישראל תמונה: סמסונג ישראל

שבועיים בלבד עברו מאז חשפה סמסונג אלקטרוניקס לראשונה את סדרת הפרימיום שלה לשוק הביניים וכבר כעת שולחת סמסונג ישראל הזמנה למסיבת עיתונאים בה תשיק את זוג המכשירים Galaxy A8 2018 ו-Galaxy A8 Plus 2018. את שני המכשירים תחשוף החברה בישראל ביום שני, ה-15 בינואר, זמן קצר לאחר סיומה של תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2018, בה יוצגו שני הדגמים לקהל הרחב לראשונה.

דגמי הגלקסי A8 והגלקסי A8 פלוס החדשים יהיו לראשונים שיביאו עימם את תצוגת ה-Infinity Display לסדרת טלפונים זו, כאשר דגם הפלוס יציע מסך בגודל 6 אינץ’ ודגם ה-A8 הסטנדרטי יציע מסך בגודל 5.6 אינץ’. בשני המקרים תוצג רזולוציית תצוגה של 1080×2220 פיקסלים (או +Full HD).

בגב המכשירים נמצא מצלמה ראשית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל המשלבת מייצב תמונה אלקטרוני (EIS), מפתח צמצם f/1.7, זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ואפשרות צילום וידאו באיכות Full HD 1080p. בקדמת המכשירים ניתן למצוא זוג מצלמות במערך צילום כפול הכולל חיישני 16 ו-8 מגה-פיקסל, בהתאמה, עם מפתח צמצם f/1.9 עבור שתי המצלמות שיעזור לצילום תמונות סלפי איכותיות יותר גם בתנאי תאורה בעיתיים וכן זווית צילום רחבה עבור מצלמת ה-8 מגה-פיקסל, שתציע זווית של עד 85 מעלות.

Galaxy A8 ו-Galaxy A8 Plus (תמונה: Samsung)
Galaxy A8 ו-Galaxy A8 Plus (תמונה: Samsung)

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את פלטפורמת ה-Exynos 7885 של סמסונג, זו כוללת מעבד בעל 8 ליבות, שתיים מהן הינן ליבות Cortex-A72 שיפעלו במהירות שעון מירבית של 2.2Ghz ושש הנותרות הינן ליבות מסוג Cortex-A53 שיפעלו במהירות שעון של 1.6Ghz. בצד הזיכרון תומכים שני המכשירים ב-4GB RAM, אך גרסת ה-Galaxy A8 Plus מציעה גם אפשרות לזיכרון בנפח 6GB RAM. בשלב זה לא ברור אילו מהגרסאות של המכשיר יגיעו לישראל. בצד האחסון מציעים שני הדגמים גרסאות של 32GB ו-64GB.

הסוללה בדגם ה-Galaxy A8 מציעה קיבולת של 3,000mAh, כאשר דגם ה-A8 Plus מקבל שדרוג בצד זה עם סוללת 3,500mAh. שני הדגמים מציעים את הממשק המותאם של סמסונג – Samsung Experience, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים