דיווח: LG תספק לאפל מסכי OLED בגודל 6.5 אינץ’ עבור דור האייפונים שיוכרז השנה

iPhone X (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) iPhone X (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהלך החודשים האחרונים זכינו לשמוע מגוון שמועות ודיווחים שהעידו כי ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים האמריקאית, אפל, מתכננת להשיק במהלך השנה הקרובה 3 דגמי אייפון חדשים שיגיעו כולם עם מסך קצה אל קצה הדומה לזה בתצורתו לאייפון X, שיוצע בגדלים שונים.  דיווח של מגזין The Investor מוצא דרכו אל הרשת וחושף כי LG Display, חטיבת המסכים של חברת LG אלקטרוניקס הקוריאנית, תהא זו שתספק פאנל תצוגה מסוג OLED עבור חלק מדגמי האייפון שיוכרזו ב-2018.

הצצה לאחור

הדיווחים הקודמים בנושא העידו כי אפל מתכננת להשיק אייפונים עם מסך ב-3 גדלים שונים – דגמי 5.8 ו-6.5 אינץ’ הכוללים צג OLED ודגם נוסף הכולל מסך בגודל 6.1 אינץ’ בטכנולוגיית LCD. לטענת הדיווח החדש, בזמן שאת צג ה-5.8 אינץ’ תספק חטיבת המסכים של סמסונג, את מסך ה-6.5 אינץ’ של דור האייפונים הבא (עשוי להיקרא iPhone X2/iPhone 11 או שימותג בשם אחר לחלוטין), תחל לספק LG Display במהלך המחצית השנייה של השנה הקלנדרית הנוכחית.

עוד נמסר בדיווח של The Investor כי משלוח מסכי ה-OLED הראשון שתספק LG לאפל יכיל בין 15 ל-16 מיליון צגים בלבד, זאת בזמן שסמסונג מייצרת, לכאורה, כ-10 מיליון צגי OLED מידי חודש עבור דגם האייפון X כיום. את צג ה-LCD בגודל 6.1 אינץ’, אם אכן תשחרר אפל אייפון בעל מסך שכזה, לא ברור איזו יצרנית תספק, אך בהחלט ייתכן גם במקרה זה תהא זו LG, המספקת את צגי ה-LCD גם עבור סדרת אייפון 8 כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים