מייזו מסירה את דגמי MX מאתר האינטרנט, עשויה לוותר על הסדרה כולה

Meizu MX6 Meizu MX6

לפני קרוב לשנה וחצי הציגה יצרנית הסמארטפונים הסינית, מייזו, את הדור הנוכחי לסדרת MX המוכרת בפיתוחה, הוא כמובן ה-Meizu MX6. מאז הספיקה החברה להציג את שתי סדרות הדגל Pro 6 ו-Pro 7 במהלך 2016 ו-2017, בהתאמה, אך ממשיך דרכו של ה-MX6 מעולם לא הוצג. כעת, נראה כי הדור הקודם בסדרה עשוי להיות גם הדור האחרון עבורה, כאשר הערכות חדשות מעידות על כך שהיצרנית תוותר על סדרת Meizu MX כליל.

ההערכות החדשות מגיעות נוכח שינוי משמעותי שביצעה החברה באתר האינטרנט הסיני שלה, מזה החליטה להסיר באופן מוחלט את דגם ה-Meizu MX6 וכן כל איזכור לסדרת MX, שהייתה עד לפני כשנתיים סדרת הדגל של החברה. ראוי לציין כי גם בחנות האינטרנטית של החברה לא ניתן למצוא את דגם ה-MX6, זאת כמובן בחנות הסינית בלבד. בישראל ובחנויות קמעונאות נוספות בשווקים בהן ישנה למייזו נוכחות נמשכת מכירת המכשיר.

דברים אלו מגיעים קצת פחות מחצי שנה מאז שפורסמה ברשת שמועה שציינה כי מייזו אינה מתכוונת להכריז על סמארטפון בשם Meizu MX7, כך שמדובר בקו זהה המהווה אישור נוסף לנושא. את מקומה של סדרת הדגל בדימוס תופסת כיום סדרת Meizu Pro 7, כאשר במהלך החודשים הקרובים, במועד שאינו ידוע במדוייק, צפויה מייזו להציג את דור מכשירי הדגל הבא בפיתוחה, סדרת Meizu 15. סדרה זו תגיע במסגרת חגיגות 15 שנה מאז נוסדה החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים