CES 2018: חברת MSI מכריזה על זוג מסכי Optix MPG יחודיים

חברת MSI מכריזה על MPG27CQ ו-MPG27C, זוג מסכי גיימינג בעלי פאנלי תצוגה קמורים בגודל 27 אינץ’ מדגם MPG בסדרת Optix,זאת כחלק מתערוכת CES 2018 המתקיימת בימים אלו. מסך ה-Optix MPG של החברה הספיק לקבל את פרס החדשנות בתערוכה על השימוש החדשני שלו בתאורת RGB.

בהכרזה זו אנו מקבלים זוג מסכי 27 אינץ’ עם קמירות של 1800R, כשהייחוד במסכי ה-Optix MPG הוא שמלבד תאורת RGB אחורית סטנדרטית במסך הם משלבים 5 פאנלי RGB בחלקו הקדמי של המסך מול עיני המשתמש. MSI שילבה את טכנולוגיית ה-SteelSeries GameSense לשליטה בתאורת איזורים אלו במסך על מנת לאפשר הצגת התראות שונות למשתמש מתוכנות ומשחקים.

מסך MPG27C מבט קדמי
מסך MPG27C מבט קדמי

שני המסכים, ה-MPG27CQ וה-MPG27C, חולקים את רוב המפרט שלהם ומשתמשים בפאנל VA בעלת זווית צפיה של 178 מעלות, קצב רענון של 144Mhz לחוויית משחק חלקה במיוחד, זמן תגובה של 1ms ואיכות צבע גבוהה שמגיעה ל-100% מתקן NTSC ו-110% מתקן sRGB. המסכים נפרדים אחד מן השני ברזולוציית התצוגה, כשמסך ה-MPG27CQ מגיע ברזולוציית 1440p ואילו ה-MPG27C ברזולוציית 1080p.

מסך MPG27C מבט אחורי
מסך MPG27C מבט אחורי

בחלק האחורי של המסכים ניתן למצוא תאורת RGB רגילה, כשמבחינת החיבורים יהיה ניתן למצוא במסכים זוג חיבורי HDMI 2.0, חיבור DP 1.4 וזוג חיבורי USB 3.1.

כרגע אין עדיין צפי מחיר או זמינות של שני המסכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים