CES 2018: לנובו מכריזה על גרסאות חדשות לסדרת ThinkPad X1

ThinkPad X1 Tablet (מקור לנובו) ThinkPad X1 Tablet (מקור לנובו)

חברת לנובו (Lenovo) הציגה מגוון מוצרים חדשים בתערוכת CES 2018 כאשר היא מעדכנת גם את סדרת מוצרי הפרמיום Thinkpad X1 עם זוג מחשבים ניידים חדשים וטאבלט מתקדם.

לנובו כבר הציגה בתערוכה ניידים חדשים לשנת 2018 וגם נייד ראשון מבוסס סנאפדרגון 835 ועכשיו היא מציגה את העדכונים בסדרת הפרמיום של החברה, ה-Thinkpad X1, כשהיא מוסיפה תמיכה בטכנולוגיית HDR ואת ה-ThinkShutter לאבטחה מוגברת עם סגירה פיזית למצלמה הקדמית יחד עם אפשרות למצלמת IR לזיהוי פנים.

לנובו בחרה להשתמש בגרסת Windows 10 מותאמת ונטולת תוכנות מיותרות לה היא קראה גרסת “Crystal”, כשהיא מוסיפה לה תמיכה בעוזרת הקולית Alexa של אמזון, בניגוד ל-Cortana של מיקרוסופט.

ThinkPad X1 Carbon

נייד ה-Carbon החדש מתהדר בשילדה עמידה במיוחד באמצעות שילוב של סיבי פחמן (carbon fiber) שלא רק מקנה לו עמידות, אלא גם מאפשר למחשב להיות קל במיוחד במשקל של 1.13 ק”ג בלבד.

לנובו עידכנו את המפרט לשנת 2018 עם מעבד Intel Core-i7 מהדור השמיני יחד עם עד 16GB זיכרון ועד 1TB אחסון SSD וזמן סוללה של עד 15 שעות עם תמיכה בטעינה מהירה של 80% בשעה. שמסך ה-14 אינץ’ המשולב במחשב הנייד מגיע עם בהירות גבוהה של 500nit ואפשרות לתמיכה בתקן Dolby Vision HDR ברזולוציית WQHD יחד עם אודיו איכותי בתקן Dolby Premium Audio.

המחשב יהיה זמין למכירה החודש במחיר התחלתי של 1,709 דולר.

נייד ThinkPad X1 Carbon (מקור לנובו)
נייד ThinkPad X1 Carbon
(מקור לנובו)

ThinkPad X1 Yoga

מחשב ה-Yoga ממשיך להיות נאמן לעיצוב 2 ב-1 של הסדרה עם מסך בעל ציר 360 מעלות והמפרט שלו עודכן למעבד Intel Core-i7 מהדור השמיני יחד עם עד 16GB זיכרון ועד 1TB אחסון SSD עם זמן סוללה של עד 15 שעות עם תמיכה בטעינה מהירה של 80% בשעה.

לנובו שילבה לראשונה ב-Yoga החדש מסך בגודל 14 אינץ’ בעל בהירות של 500nit עם אפשרות לתמיכה בתקן Dolby Vision HDR ברזולוציית WQHD, אשר תומך בעט ה-Pen Pro של לנובו עם 4,096 דרגות לחץ לכתיבה מדוייקת יחד עם מודם LTE-A מובנה לקישורית אינטרנט סלולרית.

המחשב יהיה זמין למכירה החודש במחיר התחלתי של 1,889 דולר.

נייד ThinkPad X1 Yoga (מקור לנובו)
נייד ThinkPad X1 Yoga (מקור לנובו)

ThinkPad X1 Tablet

הגרסה החדשה לטאבלט של לנובו מגיעה עם מסך 13 אינץ’ ברזולוציית 3K של 2000×3000 עם תמיכה ב-HDR לאיכות צבעים גבוהה במיוחד וציפוי זכוכית גורילה גלאס (Gorilla Glass) לעמידות מוגברת כשהוא תואם לתקן העמידות Mil-Spec.

מתחת למכסה יהיה ניתן למצוא מעבד Intel Core-i7 מהדור השמיני יחד עם עד 16GB זיכרון ועד 1TB אחסון SSD עם זמן סוללה של עד 9.5 שעות שימוש, ולנובו הוסיפה גם קורא טביעת אצבע ומצלמת IR עם תמיכה ב-Windows Hello לאבטחה מוגברת.

הטאבלט יגיע במשקל קל במיוחד של 890 גרם בלבד או 1.27 ק”ג יחד עם המקלדת כשהוא תומך בעט ה-Pen Pro.

הטאבלט יהיה זמין למכירה החודש במחיר התחלתי של 1,599 דולר.

טאבלט ThinkPad X1 Tablet (מקור לנובו)
טאבלט ThinkPad X1 Tablet (מקור לנובו)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים