CES 2018: חברת Razer מציגה את Project Linda

Razer Project Linda (מקור Razer) Razer Project Linda (מקור Razer)

חברת Razer ידועה כייצרנית מוצרי גיימינג רבים, החל מאביזרים ועד למחשבי גיימינג, ובשנת 2017 החברה הוסיפה מכשירי סלולר למגוון המוצרים שלה עם השקת ה-Razer Phone. בתערוכת CES 2018 החברה הציגה אב טיפוס של Project Linda – מעטפת מחשב נייד ההופכת את מכשיר הסלולר של החברה לדמוי מחשב נייד.

בעוד Razer לא ייצרה קונספט חדש, כשבעבר היו מוצרים דומים דוגמת ה-Motorola Atrix ונייד ה-Lapdock שהופעל על ידו, בחברה החליטו לנער את האבק מהרעיון הוותיק ולנסות אותו, כאשר הוא יופעל על ידי מכשיר ה-Razer Phone.

Razer Project Linda (מקור Razer)
Razer Project Linda (מקור Razer)

אב הטיפוס של פרויקט לינדה נראה כמחשב נייד רגיל לכל דבר חוץ מהעובדה שיש בו חור התואם למידות של מכשיר הסלולר של Razer. החברה יצרה מעטפת עם מסך בגודל 13.3 אינץ’ ברזולוציית Quad HD ותמיכה במגע שמשתמשת במכשיר הסלולרי כתחליף למשטח המגע בגודל 5.7 אינץ’ אותו אפשר היה למצוא במיקום דומה בניידים רגילים.

החברה אף החליטה לנצל את החומרה של המכשיר הסלולרי, כאשר המחשב הנייד מגיע ללא רמקולים מובנים וישתמש באלו של ה-Razer Phone כשגם חיישן טביעת האצבע שלו נותר זמין בתוך המטעפת הניידת שלו ויאפשר שימוש דומה לקורא טביעת אצבע במחשב רגיל.

Razer Project Linda (מקור Razer)
Razer Project Linda (מקור Razer)

כמו ניידים האחרים של Razer גם המקלדת ב-Linda תכיל תאורת RGB מובנית התומכת בטכנולוגיית Razer Chroma של החברה, כשבנוסף, המעטפת הניידת תכיל זיכרון מובנה של 200GB להרחבת הזיכרון הסלולרי וסוללה נטענת פנימית להטענת המכשיר בזמן שימוש.

יש לזכור כי נכון לרגע זה מדובר על מוצר קונספט בלבד של חברת Razer כשהמוצר אותו אפשר למצוא בתערוכת CES 2018 הוא אב טיפוס ראשוני בלבד ולא מוצר סופי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים