ה-Apple HomePod יושק באופן התחלתי ללא תמיכה ב-2 פיצ’רים מהותיים

Apple HomePod (מקור: יח”צ אפל)

מוקדם יותר השבוע הודיעה אפל באופן רשמי על מועד ההשקה הרשמית של הרמקול החכם Apple HomePod, שיעלה על מדפי החנויות ב-9 בפברואר, זאת לאחר דחייה של כחודשיים ממועד השקתו הראשוני. אלא שהיצרנית החליטה שלא לשתף בהודעתה לעיתונות מידע רלוונטי ומשמעותי ביותר אודות הרמקול, וזו העובדה כי שניים מן הפיצ’רים המשמעותיים ביותר בהם התגאתה החברה במעמד ההכרזה עליו, כלל לא יגיעו עימו בעת השקתו.

המידע בנושא זה מגיע ישירות מדף המוצר של ה-HomePod באתר האינטרנט של היצרנית, שם מצויין כי הפיצ’רים AirPlay 2 ו-Stereo Sound יגיעו “מאוחר יותר השנה”. משמעות הדבר היא שצמד הפיצ’רים יופצו כעדכון גרסה בשלב כלשהו במהלך 2018, אם כי אפל כלל לא מתחייבת או מוסרת מועד מדוייק להגעתם למשתמשים.

מתוך אתר Apple

הפיצ’רים המצויינים מעלה מהווים לשניים מן הפיצ’רים המהותיים ביותר ברמקול החכם של אפל. הראשון מביניהם הוא שימוש בטכנולוגיית AirPlay 2, המאפשרת למשתמשים לשלב רמקולי HomePod בכל אחד מן החדרים בבית, כאשר אלו יתקשרו ביניהם ויאפשרו לנגן מוזיקה זהה בכל חדרי הבית. פיצ’ר זה אף מאפשר לשלוט על כל רמקול אחר, גם כזה שאינו מתוצרת אפל, התומך בטכנולוגיית AirPlay 2.

הפיצ’ר הנותר, Stereo Sound, הוא למעשה האפשרות של המשתמשים לרכוש 2 רמקולים מסוג HomePod ולשלב את שניהם בחדר יחיד, ואלו יזהו זה את זה באופן אוטומטי ויאזנו אחד את השני בהתאם לכך. פיצ’ר זה מאפשר חווית סאונד בסטריאו שתיצור, לטענת אפל,  חווית אודיו טובה יותר באופן משמעותי בהשוואה לחיבור רמקולים אחרים בתצורת סטריאו.

בשלב הנוכחי לא ברור מתי יגיעו הפיצ’רים הללו ל-Apple HomePod. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים