זהו מפרטו הטכני של מכשיר הפרימיום בשוק הביניים Nokia 7 Plus

סמארטפון Nokia 7 (תמונה באדיבות HMD Global) סמארטפון Nokia 7 (תמונה באדיבות HMD Global)

בחודשים האחרונים זכינו לשמוע מגוון נרחב של שמועות המתייחסות כולן למספר מכשירים עליהן עובדת בימים אלו יצרנית הסלולר הפינית, HMD Global, כחלק ממוצריה לשוק המובייל המושקים תחת מותג נוקיה הוותיק. בין המכשירים עליהם זכינו לשמוע לא מעט נמצאים ה-Nokia 9, Nokia 8 2018 ו-Nokia 4. אלא שכעת, מידע חדש שמוצא דרכו אלינו דרך מבחן הביצועים GeekBench חושף פרטים ראשונים אודות מכשיר עליו אנו שומעים זה עתה לראשונה: Nokia 7 Plus.

על פי המידע שנחשף במבחן הביצועים, סמארטפון הנוקיה 7 פלוס ישלב מערכת שבבים מדגם Snapdragon 660, הכוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 260 ובתדר מירבי של 2.3GHz, כמו גם את המאיץ הגרפי Adreno 512. לצד זו נמצא רכיב זיכרון פעולה (RAM) בסך 4GB. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר, כפי שעולה מתוך שרתי GeekBench, היא אנדרואיד 8.0 אוראו.

ה-Nokia 7 Plus תגיע כגרסה משודרגת לנוקיה 7 שהוכרז בחודש אוקטובר של השנה שעברה, והציע למשתמשיו את מערכת השבבים Snapdragon 630. בהחלט סביר כי הנוקיה 7 פלוס יבדל עצמו מאחיו הקטן בקטגוריות נוספות עליהן טרם שמענו בשלב זה, ביניהן מסך בגודל אחר (ייתכן ביחס צפייה של 18:9), סוללה גדולה יותר ועוד.

HMD Global, בשיתוף פעולה עם חברת נוקיה, הודיעה כי תקיים אירוע הכרזה בתאריך ה-25 בפברואר, זאת כחלק מתערוכת הסלולר והטכנולוגיה השנתית MWC 2018. במסגרת אירוע זה אנו צפויים לראות את הכרזתם הרשמית של Nokia 9 ודגמים נוספים, ביניהם עשוי להימצא גם הנוקיה 7 פלוס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים