זהו ה-BLU Pure View – עם צג 18:9 ו-2 מצלמות קדמיות

BLU Pure View BLU Pure View

יצרנית הסמארטפונים האמריקאית, BLU, ידועה כבעלת היצע מכשירים נרחב הפונה ברובו לשוק הבינוני ולשוק הנמוך, ועם הסמארטפון החדש מבית ייצורה שנחשף כעת, ה-BLU Pure View, היא אינה מתכוונת לשנות את דפוס הפעולה המוכר שלה.

הסמארטפון החדש מבית BLU מהווה לדגם הראשון בייצורה שמציע פאנל תצוגה ביחס 18:9, כחלק מהמגמה המתרחבת בשוק הסלולר הבינלאומי. צג המכשיר מגיע בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציה צנועה של HD Plus בלבד, כאשר את המקשים הקפסטיביים המוכרים תחליף החברה ב-3 מקשי ניווט וירטואלים המופעים כחלק מממשק המשתמש.

מעל למסך כולל ה-Pure View מבית BLU מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 8 מגה פיקסל כל אחד ופלאש LED ייעודי עבור מצלמת הסלפי. את המסך מצפה זכוכית מעוגלת בתצורת 2.5D המתאגדת אל מסגרת אלומיניום, כאשר מצידו הנגדי של המכשיר נמצא יריעת זכוכית נוספת. שם, בגב המכשיר, משולבת מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל וכן קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

BLU Pure View
BLU Pure View

ההשקעה של היצרנית בעיצוב היוקרתי של המכשיר אינה משתקפת במפרטו הטכני, כאשר זה פונה לשוק הנמוך ובראשו עומדת מערכת השבבים MT6753 מבית מדיה-טק. לצידה נמצא 3GB RAM וזיכרון אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט. מלבד קורא טביעות האצבע הביומטרי, נמסר כי המכשיר יתמוך גם בטכנולוגיית זיהוי פנים לצורך פתיחת נעילת המכשיר.

על ה-BLU Pure View לא הכריזה החברה עצמה, אלא שותפתה המוכרת אמזון, שהעלתה את עמוד המוצר של המכשיר לאתר המכירות שלה. בשלב הנוכחי מוצג המכשיר באתר אמזון במחיר של 199.99 דולר (כ-830 שקלים במשלוח ישיר לישראל כולל מיסים), אך זה טרם הפך לזמין במלאי של ענקית הקמעונאות.

BLU Pure View
BLU Pure View


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים