מחירו של ה-Xiaomi Mi 7 עשוי להיות הגבוה ביותר בסדרה

Xiaomi Mi 7 (הדלפה) Xiaomi Mi 7 (הדלפה)

מאז החלה את פעילותה בשוק הסלולר העולמי, נחשבו הסמארטפונים של ענקית הטכנולוגיה הסינית, שיאומי, למכשירים בעלי יחס העלות מול תמורה מהגבוהים ביותר בשוק. עם השנים, העלתה היצרנית את המחירים באופן הדרגתי, תוך שמירה על יחס עלות מול תמורה גבוה למדי. כעת, על פי שמועה חדשה, נראה כי סדרת מכשירי הדגל Xiaomi Mi עשויה לקבל עליית מחיר נוספת עם הצגתו של הדור החדש מאוחר יותר השנה.

על פי פרטי השמועה הטרייה, ה-Xiaomi Mi 7, כאשר יוכרז, יהפוך לסמארטפון היקר ביותר איי פעם בסדרה, כאשר מחירו ההתחלתי יעמוד על לא פחות מ-3,000 יואן סיני, הם מקבילים לכ-1,650 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי. על פי הדיווחים הנוכחים, שיאומי מתכננת להציג גרסת פרימיום יקרה יותר שתיקרא בשם Mi 7 Plus, כך שמחירם המקסימלי של מכשירי סדרת מי 7 יהיה גבוה מאיי פעם.

לצורך השוואה, את סדרת Xiaomi Mi 6 השיקה היצרנית במחיר התחלתי של 2,499 יואן עבור גרסה בעלת 64GB אחסון ו-6GB RAM, בעוד גרסה עם 128GB אחסון (ו-RAM בנפח זהה) נמכרה עבור 2,899 יואן. גרסת הפרימיום למכשיר הכוללת מבנה עשוי חומר קרמי, הוצעה במחיר של 2,999 יואן. את סדרת Xiaomi Mi 5, מנגד, הציעה החברה בתג מחיר התחלתי של 1,999 יואן סיני ובמחיר מקסימלי של 2,699 יואן לגרסה היקרה ביותר.

ומה דעתכם בנושא – האם מוצרי שיאומי מצדיקים את העלאת המחירים לאורך השנים? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים