נינטנדו מאשרת: סרט של “סופר מריו” נמצא בתהליך הפקה

Super Mario Odyssey (תמונה: Nintendo) Super Mario Odyssey (תמונה: Nintendo)

חברת נינטנדו אישרה כי היא עובדת על סרט של “סופר מריו“, הגיבור הפופולארי ממשחקיה. מריו הוא דמות מוכרת, אם לא המוכרת ביותר בתעשיית המשחקים. שיגרו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto), היוצר של מריו ודמות מוכרת בתעשיית המשחקים בפני עצמו, רשום כמפיק בסרט.

נינטנדו מפיקה את הסרט בשיתוף עם חברת האנימציה Illumination Entertainment, שאחראית בין היתר על פרויקטים מוכרים כמו “גנוב על הירח” (Despicable Me) והמיניונים. מבחינה זו נראה כי אין כל מקום לחשש, היות ו-Illumination Entertainment מסוגלים להפיק אנימציה ברמה הגבוהה ביותר. גם כריס מלדנדרי (Chris Meledandri), המנהל של Illumination Entertainment, רשום כמפיק בסרט.

לא נמסרו תאריכי יעד משוערים – אך בהתחשב בתוכניותיה של נינטנדו לפתוח מתחמי שעשועים המבוססים על משחקיה החל משנת 2020, ניתן לשער כי לא נצטרך להמתין זמן רב. Illumination Entertainment נמצאת בבעלות של Universal, איתה חתמה נינטנדו על הסכם לפתיחת שלושה אתרי “Nintendo Land”, בתוך פארקי השעשועים של Universal Studios. המתחם הראשון צפוי להיחנך באוסקה טרם אולימפיאדת 2020 שתתארח ביפן.

פרטים על ליהוק עבור הסרט לא נחשפו עדיין. במשחקי נינטנדו, צ’רלס מרטינט (Charles Martinet) מדבב את מריו, וקולו הפך להיות מזוהה עם הדמות. ייתכן והשחקן יגלם את הדמות המפורסמת גם בסרט, אולם פרטים אלה לא אושרו. בכל מקרה, היות ומדובר בסרט אנימציה, סביר להניח שהוא יהיה קרוב יותר לחומר המקור מאשר הנסיון הקודם ליצור סרט של סופר מריו משנת 1993, שנחשב בעיני רבים לסרט לא מוצלח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים