המשחק Sleeping Dogs יקבל עיבוד קולנועי

דוני ין (Donnie Yen), אמן הלחימה והשחקן המפורסם, אישר במדיה החברתית כי המשחק Sleeping Dogs יקבל עיבוד קולנועי. באינסטגרם כתב: “לפעמים דברים טובים לוקחים מעט זמן”. ובכן, במקרה זה הדבר נכון במיוחד, בהתחשב בכך שהמשחק יצא בשנת 2012.

דוני ין יהיה מוכר לכם מ”רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים”, שם הוא שיחק את הנזיר Chirrut Îmwe (זה עם המקל. זוכרים?). דוני לא אישר זאת באופן מפורש, אך מהתמונות שפירסם ניתן להבין כי הוא ישחק את הדמות הראשית בסיפור של Sleeping Dogs: וויי שן (Wei Shen) השוטר הסמוי.

דוני ין ב”רוג אחת” (צילום: דיסני)

Sleeping Dogs, שיצא בשנת 2012 כאמור, הוא משחק עולם-פתוח המזכיר את משחקי GTA. אך בניגוד אליהם, Sleeping Dogs שם את השחקנים בנעליהם של שוטר סמוי, אשר מסתנן לכנופיות הפשע בעיר ומנסה להפליל אותן מבפנים. המשחק מתרחש בהונג-קונג, בה ניתן לשוטט בחופשיות ולהתרשם מהשווקים הצבעוניים. Sleeping Dogs גם מציג מערכת קרבות מורכבת יותר, המתמקדת באומנויות לחימה: קומבואים, מהלכים מרהיבים, לחימה עם אביזרים כמו צינורות ומקלות, וכן הלאה.

הסטודיו שפיתח את המשחק, United Front Games, סגר מאז את שעריו – זאת אחרי שניסה לקבל תקציב למשחק המשך, ולמשחק מולטיפלייר בשם Triad Wars, אולם לא הצליח למצוא את המימון לכך. מפיצת המשחק, Square Enix, העדיפה להתמקד ב-Tomb Raider, Hitman ו-Final Fantasy XV.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים