הודלף: המשחק הבא בסדרת Call of Duty יהיה Black Ops 4

גם השנה אנו צפויים לקבל כותר חדש בסדרת Call of Duty, והפעם נראה שאנו חוזרים ל-Black Ops. שמו של המשחק הבא בסדרה יהיה Black Ops 4, כך אושר לפי כמה מקורות אמינים שדיווחו את הפרטים לאתר EuroGamer.  המשחק מפותח על ידי Treyarch, הסטודיו של אקטיביז’ן שפיתח, בין היתר, את Black Ops 1 עד 3.

עד כה, הסיפור של Black Ops דילג בין תקופות שונות בזמן – בין המלחמה הקרה ועד לשנת 2065, כאשר ראינו גם הצצה לשנים הקרובות. Black Ops 3 היה כבר משחק עתידני עם אלמנטים של מדע בדיוני. אחריו, Infinite Warfare כבר לקח את השחקנים לחלל וללחימה בין כוכבים – אך בעקבות התגובות השליליות של השחקנים לסביבה העתידנית, צפוי כי Black Ops 4 יהיה מתון יותר ויתקרב לרצונם של השחקנים להישאר “עם הרגליים על הקרקע”.

לאחר דעיכה במכירות, אקטיביז’ן החליטה להיענות לגחמות השחקנים ושחררה את Call of Duty: WWII, המתרחש במלחמת העולם השניה. במקום חלליות ולייזרים, הסדרה חזרה לשורשים עם קרבות צפופים בערים חרבות, תעלות מלחמה, לכלוך וזוהמה. עם זאת, למרות עליה במכירות, גם WWII לא הגיע לשיאים של סדרת Call of Duty. המשחק הנמכר ביותר בסדרה הינו עדיין Black Ops הראשון; ייתכן שזו הסיבה שאקטיביז’ן רוצה לחזור לעוד סיבוב של Black Ops.

בעוד שלא התקבלה תגובה מאקטיביז’ן, ולא הוכרז רשמית כי Black Ops 4 הוא המשחק הבא בסדרה, המידע נחשב למהימן. בניגוד לכך, שמועה אודות גרסה של המשחק שתגיע ל-Switch של נינטנדו עדיין לא אומתה. שמועה זו הגיעה ממדליף סדרתי של תעשיית המשחקים בטוויטר, שדבריו התגלו בעבר כנכונים. הפעם האחרונה שמשחק Call of Duty הגיע לקונסולה של נינטנדו היתה ב-2013, עם המשחק Ghosts שיצא ל-Wii U.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים