דיווח: ה-LG V30s יגיע ל-MWC 2018 עם מצלמה מונעת בינה מלאכותית

LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אף על פי שיצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG אינה מתכננת להציג את הדור החדש לסדרת מכשירי הדגל G במסגרת תערוכת MWC 2018 הקרבה ובאה, דיווחים מהחודשים האחרונים העידו כי זו תציג במעמד בתערוכה גרסה משודרגת למכשיר הפרימיום הנוכחי LG V30. כעת, דיווח חדש המגיע אלינו דרך מגזין ET News חושף פרטים חדשים אודות המכשיר, וביניהם שמו: LG V30s.

על פי הדיווח החדש, סמארטפון ה-LG V30s יביא עימו יכולות בינה מלאכותית שיוטמעו במערך הצילום הראשי שלו, המונה שני חיישני צילום ברזולוציית 13 ו-16 מגה פיקסל כל אחד. הנעת מערך הצילום הראשי באמצעות יכולות AI ישולבו במסגרת פיצ’ר הקרוי בשם LG Lens. פיצ’ר זה יאפשר למצלמה, כך טוען הדיווח, להבין מה נקלט בעדשות חיישני הצילום, ובהתאם לכך לבצע פעולות שונות – זיהוי קוד QR, זיהוי טקסט ותרגום מיידי, הטמעה של אובייקטים מדומים על גבי השטח המצולם לצורכי קנייה (לדוגמה – הצגה של פריט ריהוט בשטח הבית לפני הרכישה שלו) ועוד.

נוסף על האמור מעלה, נמסר כי ה-V30s ישלב מערך זיכרון משודרג בהשוואה לאחיו הקטנים, ה-LG V30 ו-V30 Plus, בעודו מציע 256GB של זיכרון אחסון פנימי. מחירו של ה-LG V30s, כך עולה מתוך פרטי הדיווח, יעמוד על כמיליון וון קוריאני, הם מקבילים לכ-3,250 שקלים (או כ-925 דולר) לפי שער ההמרה הנוכחי.

בשלב זה לא ידוע באילו שווקים תשיק LG את ה-V30s, במקרה שזה אכן יוכרז ב-MWC 2018. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים