צפו בטריילר החדש למשפחת סופר-על 2

מתוך “משפחת סופר על 2” (באדיבות דיסני)

דיסני-פיקסאר (Disney-Pixar) שיחררה טריילר חדש לסרט “משפחת סופר-על 2” (The Incredibles 2). הטריילר מכונה רשמית “הצצה אולימפית”, מה שאומר שמבחינת פיקסאר לא מדובר ב”טריילר מלא”. אף על פי כן, ה”הצצה” חושפת לא מעט על העלילה של הסרט, והאתגרים שניצבים בפני משפחת גיבורי העל האהובה.

נראה שגיבורי על יצאו מחוץ לחוק – יתכן ואפילו שבאשמת משפחת פאר (Parr) עצמה, משפחת הגיבורים של הסרט. כעת בוב, אב המשפחה, מוצא את עצמו חסר מעש. אשתו הלן, לעומת זאת, ממשיכה לפעול כגיבורת על אלסטית באופן מחתרתי, עם מדים חדשים וספונסור שאחראי לה. התפקידים מתחלפים – היא נהיית המפרנסת הראשית, ובוב דואג למשפחה.

בוב מגלה לא רק כמה קשה לנהל במשק בית, הוא גם ככל הנראה חווה דכאון בגלל השינוי הדראסטי בחייו. הקשיים של היום יום רק גוברים מכיוון שג’ק-ג’ק, בנם התינוק של הפארים, מתחיל לפתח כוחות על, ונראה שלא התייצב אצלו עדיין כוח על ספציפי – התינוק משתגר ממקום למקום, יורה לייזר מהעיניים, נושף קרח, הופך למפלצת אגרסיבית כפולה מגודלו, וכל זה באופן אקראי ובלתי נשלט – למורת רוחו של אביו העצמתי אך העייף.

מתוך "משפחת סופר על 2" (באדיבות דיסני)

לסרט החדש חוזרים מדובבים רבים, לצד מדובבים חדשים – קרייג טי. נלסון (Craig T. Nelson), הולי האנטר (Holly Hunter), שרה ואוול (Sarah Vowell), סמואל אל. ג’קסון (Samuel L. Jackson), סופיה בוש (Sophia Bush), בוב אודנקירק (Bob Odenkirk), ג’ונתן בנקס (Jonathan Banks), קת’רין קינר (Catherine Keener), איזבלה רוסליני (Isabella Rossellini), ועוד.

“משפחת סופר-על 2” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-15 ביוני, בקיץ הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים