ראש השנה הסיני ב-GOG: אלו המבצעים המשתלמים ביותר לגיימרים

ראש השנה הסיני נכנס לרשימת החגים הזוכים למבצעים מיוחדים בחנויות המשחקים באינטרנט, וזה אומר שאנו מקבלים שלל מבצעים נוחים ששווה לבדוק. גיבשנו עבורכם את רשימת המשחקים המשתלמים ביותר במבצעים של החג האסייתי ב-GOG. המבצעים יסתיימו ב-20 לחודש, לכן מומלץ להחליט במהרה על הדילים המשתלמים ביותר עבורכם.

משחק במתנה

עם הכניסה לאתר תקבלו מייד במתנה את המשחק Dungeons 2. המשחק שואב השראה מכותרים אהובים כמו Dungeon Keeper. על מנת להנות מהמשחק בחינם, דרוש חשבון באתר GOG, אותו ניתן לפתוח ללא תשלום כמובן. ניתן למצוא את המשחק בדף ה-Giveaway שנמצא כאן.

המשחקים המעניינים ביותר

The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition – משחק התפקידים המעולה של CDPR, שנראה כי אינו נמאס על הגיימרים אף פעם, נמצא בהנחה מצויינת של 60% – כלומר במחיר 20 דולרים בלבד. זו גרסת Game of The Year של המשחק, הכוללת את כל ההרחבות והתוכן שיצא עבור המשחק עד כה, במחיר שקשה לסרב לו. אם עדיין אין לכם את ההרחבות למשחק, גם הן נמצאות בהנחה משמעותית – Hearts of Stone ו-Blood and Wine נמצאות שתיהן ב-50% הנחה.

Divinity: Original Sin 2 – משחק התפקידים המשובח משנה שעברה נמצא בהנחה של 10% ממחירו המלא, כלומר 40.5 דולרים. מדובר במשחק חדש יחסית שזכה לפרסים מקיר לקיר, כולל פרס “משחק השנה” מכמה גופי עיתונות משמעותיים – לכן, למרות שזו לא הנחה מאוד גבוהה, מדובר בעסקה טובה לכל מי שמחפש הרפתקה משמעותית בעולם תפקידים עדכני ועשיר במיוחד.

Cuphead – אם עוד לא יצא לכם לחוות את הלהיט שהטריף את העולם בשנה שעברה, זו הזדמנות מצוינת לקטוף את משחק הספלים המשוגע בהנחה של 15%, כלומר במחיר 17 דולרים בלבד. גם פס-הקול המשובח של המשחק נמצא בהנחה של 15%, ויעלה לכם 8.5 דולרים בזמן המבצע.

עוד ראויים לציון

Yooka-Laylee בהנחה של 50%, כלומר במחיר 20 דולרים.

Tyranny בהנחה של 66%, כלומר במחיר 15.30 דולרים.

Stardew Valley בהנחה של 30%, כלומר במחיר 9.99 דולרים בלבד.

Kerbal Space Program בהנחה של 40%, כלומר במחיר 24 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים