צפו בוידאו: כך היה נראה Overwatch בתור משחק מכות, וזה נפלא

משחק היריות מגוף ראשון של בליזארד, Overwatch, הפך להצלחה מיידית כבר ברגע ששוחרר. Overwatch מאפשר לשחקנים לבחור דמות מתוך קטלוג גדול ומגוון, ולנסות את יכולותיהם מול שחקנים אחרים בשלבים הצבעוניים של המשחק. הטיפול המסור של בליזארד במשחק, הפקת תכנים חדשים עבורו ונטייתם להקשיב לקהילת השחקנים, הבטיחו את הצלחתו המתמשכת של Overwatch.

כעת, מתברר, Overwatch היה מצליח לא פחות גם בתור משחק מכות. ערוץ היוטיוב TGN הפיק סרטון מרשים מאוד, המציב את דמויות המשחק אלו כנגד אלו בסגנון משחקי מכות כמו טקן (Tekken). הדמויות של Overwatch מופיעות על המסך עם מד חיים לכל דמות, המתרוקן כשהדמויות סופגות נזק – והן מתקיפות זו את זו בעזרת היכולות שלהן מהמשחק.

יוצרי הסרטון לא הסתפקו בהלצה שטחית, ויצרו חיקוי מושלם לסגנון משחקי המכות המודרניים – מפתיחה המציגה את הדמויות לפני כל סיבוב ועד למסך “בחירת דמות” ו”בחירת שלב” הנראה כאילו לקוח ישירות ממשחק מכות אמיתי. בין היתר, הלוחמים משתמשים במהלכי סיום מרשימים (פינישים) ואף בקומבואים שפותחים איזורים חדשים בשלב, כפי שנהוג בכל משחק מכות המכבד את עצמו. למעשה, הקונספט משכנע כל כך עד כי קשה להאמין שלא מדובר במשחק אמיתי.

אם זה לא מספיק, המתינו לסוף הסרטון כדי לקבל בונוס – פשוטו כמשמעו. השחקן המשחק בדמות Doomfist מקבל שלב בונוס, בו עליו לחבוט בכלי רכב ולפרק אותו במסגרת הזמן המוגבל. זוהי קריצה לשלבי בונוס שכאלה, שניתן למצוא במשחקי המכות הפופולאריים ביותר כמו סטריט פייטר. הסרטון צובר תאוצה ברחבי הרשת, וניתן רק לקוות שמישהו בבליזארד יצפה בו ויגיע למסקנה, כמונו, כי ההמשך הבלתי נמנע של Overwatch הוא בעולם משחקי המכות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים