חברת Archos מציגה את Citee Connect – קורקינט חשמלי עם אנדרואיד 8

Archos Citee Connect (מקור Archos) Archos Citee Connect (מקור Archos)

חברת ארקוס (ARCHOS) הצרפתית מכריזה על שלושה קורקינטים חשמליים חדשים כשהמעניין שבהם הוא  Citee Connect, קורקינט חשמלי עם מערכת אנדרואיד 8.0 מובנית בכידון. הקורקינטים יוצגו באופן רשמי במהלך תערוכת MWC 2018 שתתקיים השבוע בברצלונה.

בעוד שארקוס ידועה בעיקר בתור יצרנית של נגני מדיה, מכשירי סלולר וטאבלטים, החברה גם מייצרת אמצעי תחבורה חשמליים אורבניים משנת 2017 עם מגוון הכולל קורקינטים, הוברבורדים ואפילו קטנוע חשמלי. אחרי שהציגה את מחשב הכל באחד Vision 215 לקראת MWC 2018 אנו זוכים להכרזה חדשה נוספת מארקוס, ה-Citee Connect, הקורקינט החשמלי הראשון עם מערכת אנדרואיד 8.0 מובנת.

Archos Citee Connect (מקור Archos)
Archos Citee Connect (מקור Archos)

החברה שילבה בכידון הקורקינט מערכת ניווט מובנית המבוססת אנדרואיד אוריאו (OREO) בעלת מסך 5 אינץ’ בבהירות של 350 ניט עם זכוכית גורילה (Gorilla Glass) של קורנינג (Corning) לעמידות גבוהה יחד עם עמידות בנתזי מים להגנה ממזג האוויר.

בעוד שלא מדובר במערכת חזקה במיוחד עם מעבד 4 ליבות מדגם לא ידוע, 1GB זיכרון ונפח אחסון של 8GB, המערכת כוללת קישוריות 3G לחיבור קבוע לאינטרנט ו-WiFi יחד עם GPS מובנה לניווט ותשמש גם כפאנל מחוונים בקורקינט עם הצגת המהירות, עוצמת הסוללה ועוד.

Archos Citee Connect (מקור Archos)
Archos Citee Connect (מקור Archos)

שאר המפרט של הקורקינט כולל:

  • משקל – 13 ק”ג.
  • מנוע – 350W עם 2 מהירויות.
  • מהירות מקסימלית – 25 קמ”ש.
  • גלגלים – 8.5 אינץ’.
  • סוללה – ליתיום 6,000mAh.
  • זמן טעינה – 2-3 שעות.

הקורקינט החשמלי יהיה זמין למכירה בקיץ 2018 במחיר של 500 אירו (כ-2,150 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים