קוואלקום מכריזה על שדרוג לטכנולוגיית TrueWireless Stereo

שלט קוואלקום צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת קוואלקום (Qualcomm) מכריזה על הדור הבא של טכנולוגיית TrueWireless Stereo המאפשרת שימוש באוזניות אלחוטיות עצמאיות ללא צורך בחוט על מנת לחבר ביניהן תוך כדי העברת איכות קול גבוהה וזמן סוללה ארוך במיוחד.

בנוסף לטכנולוגיית ה-Broadcast Audio המשולבת במערכות השבבים Snapdragon 845 ושבב ה-WCN3998 החדש המספק קישוריות WiFi AX עליהם הכריזה קוואלקום, החברה עדכנה גם את טכנולוגיית TrueWireless שלה הקיימת בשתי גרסאות:

  • TrueWireless Stereo – שידור של אות מאוחד לשמע בערוץ האודיו הימני והשמאלי לאוזניה ראשית אחת שבתורה תעביר את ערוץ השמע הנוסף לאוזניה השניה, תוך כדי שינוי תפקיד האוזניה הראשית על מנת לאזן את השימוש בסוללה בכל אחת מהאוזניות ועל ידי כך להאריך את זמן העבודה.
  • TrueWireless Stereo Plus – שידור של אות עצמאי נפרד לכל אוזניה מהמכשיר המשדר. בשימוש עם שבב אודיו מסדרת QCC5100 של קוואלקום ומערכת השבבים סנאפדרגון 845 החדשה המצב החדש יחסוך עד 10% יותר בזמן הסוללה, מה שיתורגם לכשעה נוספת של שמע.

הגרסה החדשה של טכנולוגיית ה-TrueWireless Stereo נתמכת כבר בסדרת ערכות השבבים QCC5100 של החברה המיועדות לאמצעי שמע מבוססי Bluetooth בתקן 5.0 שהוכרזה בתחילת 2018 כשהיא מציעה שיפור של עד 65% בזמן הסוללה בהשוואה לאוזניות אלחוטיות המשתמשות בשבב בודד.

אוזניות אלחוטיות מבוססות שבב האודיו מסדרת QCC5100 עם תמיכה בתקן TrueWireless Stereo החדש צפויות להגיע במחצית השניה של 2018 לשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים