הוכרז: Nokia 8 Sirocco – מכשיר דגל ראשון בתוכנית Android One

Nokia 8 Sirocco Nokia 8 Sirocco

ההזנקה לתערוכת הסלולר והמובייל השנתית בברצלונה, MWC 2018, כבר ניתנה, כאשר את אחת מיריות הפתיחה מספקת לא אחרת מאשר חברת HMD Global, האחראית על ייצור מכשירי הסלולר למותג נוקיה. במסגרת אירוע ההכרזה שקיימה החברה היום (א’, 25.2), חשפה זו מספר סמארטפונים חדשים ובראשם מכשיר הדגל Nokia 8 Sirocco.

ה-Nokia 8 Sirocco מהווה לגרסה משודרגת עבור מכשיר הדגל נוקיה 8, כאשר זה מצטרף באופן מפתיע לתוכנית Android One מבית גוגל. משמעות הדבר היא שמדובר בסמארטפון החזק והעוצמתי ביותר לתוכנית המביאה עם מכשירי הסמארטפון המוצעים במסגרתה מערכת הפעלה וממשק משתמש נקיים משינויים ותוספות שאינן של גוגל.

הנוקיה 8 סירוקו מציע למשתמשיו מסגרת פלדת אל חלד, בשילוב עם 2 יריעות זכוכית מסוג Gorilla Glass 5 – האחת עוטפת את חלקו הקדמי והאחת את חלקו האחורי, שתיהן בתצורת 3D מעוגלת המאחדת אותן אל מסגרת הפלדה. בחלקו הקדמי של המכשיר, מגנה הזכוכית על פאנל תצוגה קמור בגודל 5.5 אינץ’ מסוג P-OLED, וברזולוציית Quad HD. מסך המכשיר כולל שוליים צנועים ביותר בעובי של 2 מ”מ בלבד מימין ומשמאל, מה שמאפשר לחברה להציע מימדים צנועים למדי.

Nokia 8 Sirocco
Nokia 8 Sirocco

על גב הזכוכית של המכשיר נמצא מערך צילום ראשי כפול, בעל צמד חיישנים ברזולוציית 13 ו-12 מגה פיקסל המאפשרים ביצוע זום אופטי של עד פי 2 ללא פגיעה משמעותית באיכות הצילום, זאת הודות לעדשת הטלפוטו המשנית. צמד העדשות מגיעות עם אופטיקה של חברת ZEISS ששיתוף הפעולה שלה עם מותג נוקיה מוכר לנו עוד מימי מערכת ההפעלה סימביאן. מצלמת הסלפי של המכשיר משלבת חיישן 5 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ותאורת עזר שתאיר את מושא הצילום על ידי הצגת תאורה לבנה על גבי המסך בזמן הצילום.

מתחת למכסה המנוע כולל ה-Nokia 8 Sirocco את מערכת השבבים Snapdragon 835 בשילוב זיכרון אחסון מסוג UFS 2.1 בסך 128GB וזיכרון פעולה מסוג LPDDR4x בנפח של 6GB RAM. כמו כן, מציע הסמארטפון החדש של נוקיה עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67, ועל מפרט המכשיר העוצמתי ינצחו יחדיו סוללה בעלת קיבולת של 3,260mAh עם תמיכה בטעינה אלחוטית Quick Charge 4.0 כמו גם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו, שתתוקן עליו ישירות מן הקופסה. נוכח העובדה שהמכשיר מגיע כחלק מתוכנית Android One, יהיה ממשקו נקי למדי ויציע חווית משתמש “בדיוק כפי שהתכוון המשורר”.

את ה-Nokia 8 Sirocco תציע נוקיה לרכישה החל מחודש אפריל הקרוב, במחיר של 749 אירו (כ-3,230 שקלים על פי שער ההמרה נוכחי).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים