דור ההמשך לסדרת גלקסי S9 לא בהכרח יקרא בשם Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

פחות משבוע חלף לו מאז הסירה סמסונג את מעטה הערפל שנותר סביב צמד מכשירי הדגל החדשים והמתקדמים ביותר בפיתוחה כיום, Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus, ואנו כבר נמצאים עם ידיעה חדשה המתייחס לדור ההמשך בסדרת הדגל הפופולרית, הצפויה הייתה להיקרא בשם המותג המסחרי Galaxy S10.

על פי דברים שמסר מנכ”ל חטיבת המובייל של סמסונג, DJ Koh, סמסונג אינה בהכרח מתכוונת לכנות את סמארטפון הדגל הבא לסדרת גלקסי S באותה אסטרטגיית מיתוג של הדגמים האחרונים בסדרה. בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי דור ההמשך לגלקסי S9 ו-S9 פלוס לא יכונו בשמות Galaxy S10 ו-Galaxy S10 Plus, כפי שניתן היה לצפות. את הדברים הללו מסר הבכיר במסגרת ראיון לעיתונות לאחר אירוע ההכרזה על הגלקסי S9 בתערוכת MWC 2018.

Samsung Galaxy S9 ו-S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy S9 ו-S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עוד ציין בדבריו מנכ”ל החטיבה, כי בסמסונג ימשיכו להשתמש בשם המותג “גלקסי” לדור ההמשך של סדרת ה-S9, אך זה ציין כי החברה אינה בטוחה האם תשמור על האות “S” שמלווה את הסדרה מאז הדגם הראשון בסדרה, וכן האם עליה לשמור על הספרות העולות במיתוג מכשירי הסדרה.

נכון לרגעים אלו, ובמקרה שסמסונג אכן תחליט לשנות את אסטרטגיית המיתוג שלה עבור דגמי הגלקסי S10, כלל לא ברור כיצד זו תכנה את המכשירים החדשים. אנו נמצאים במרחק של כשנה מהמועד בו ייתכן כי היצרנית הקוריאנית תכריז על דגמים אלו, כך שאנו בהחלט נשמע עוד רבות על הסמארטפונים הבאים של סמסונג בחודשים שיבואו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים