הוכרז: Doogee V – עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך ועיצוב יוקרתי

Doogee V Doogee V

תערוכת MWC 2018 מתקרבת לסופה, ובזמן שבמרביתה התייחסנו בעיקר להכרזותיהן של ענקית טכנולוגיה ויצרניות מובייל כדוגמת סמסונג, LG, אסוס ואחרות, זכינו לראות גם הכרזות מעניינות למדי מצידן של יצרניות סמארטפונים קטנטנות. בין אלו נמנת חברת Doogee, שחושפת את אחד מן המכשירים המעניינים ביותר שהוצגו בתערוכה האחרונה, הוא ה-Doogee V.

ה-Doogee V שואב השראה בחלקו הקדמי מה-iPhone X של אפל, זאת נוכח שילובו של פאנל תצוגה בעל שוליים דקיקים למדי, כאשר את השול העליון של המסך קוטע חריץ רחב למדי. בחריץ זה משולבים מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל יחד עם פלאש LED, אפרכסת השיחות וחיישנים נוספים. צג זה מגיע מסוג AMOLED, בגודל 6.21 אינץ’ וברזולוציית 1080×2248 פיקסלים, שמספקת יחס צפייה של 19:9.

מתחת לפאנל התצוגה של המכשיר מצליחה Doogee לשלב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. קורא זה מאפשר את פתיחת נעילת המכשיר באמצעות ביצוע אימות וזיהוי של טביעת האצבע על ידי לחיצה על איזור ייעודי במסך. הזכוכית העוטפת את מסך המכשיר מתעגלת אל מסגרת מתכת, ומצידה הנגדי נמצא יריעת זכוכית נוספת העוטפת את גבו. שם נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 16 ו-8 מגה פיקסל מבית סוני.

מתחת לפני השטח, כולל ה-Doogee V מפרט הפונה לשוק הבינוני, ובראשו עומדת מערכת השבבים Helio P60, שהוכרזה גם היא במהלך תערוכת MWC 2018. שבב זה מיוצר בתהליך 12nm ומביא עימו מגוון שדרוגים עבור מכשירי שוק הביניים בהם הוא משולב, בראשם 4 ליבות Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.0GHz ו-4 ליבות נוספות מסוג Cortex-A53, גם כן בתדר מקסימלי של 2.0GHz. המאיץ הגרפי שיניע את השבב הוא Mali-G72 מבית ARM.

לצד השבב המתקדם מבית מדיה-טק לשוק הביניים, נמצא 8GB RAM כמו גם זיכרון אחסון פנימי בסך 128 גיגה-בייט. על המפרט הנ”ל תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, בשילוב עם ממשק המשתמש של Doogee וסוללת 4,000mAh התומכת בטעינה אלחוטית.

את ה-Doogee V תשיק היצרנית בסוף חודש מרץ-תחילת אפריל ברחבי אירופה, וזה אף עשוי לעשות דרכו ארצה אל השוק המקומי בישראל. 

Doogee V
Doogee V


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים