טיזר למכשירי סדרת OPPO R15 חושף “חריץ” במסך שעשוי להגיע גם ל-OnePlus 6

טיזר למכשירי סדרת OPPO R15 (מקור: Weibo / OPPO)

טיזר שחשפה אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, חברת אופו (OPPO) הסינית, מכין אותנו להכרזה המתקרבת על דגמי ה-OPPO R15 וה-OPPO R15 Plus ומספק רמזים הנוגעים גם למכשיר הדגל הבא של חברת וואן פלוס, ה-OnePlus 6.

בטיזר שמפרסמת החברה ניתן לראות את שמם של זוג המכשירים, אלו יהוו דור המשך לדגמי ה-R11s וה-R11s Plus של החברה שהוצגו בנובמבר 2017. ההדלפה ממחישה כי OPPO תציג מכשירים בעלי מסך ענק עם שוליים דקיקים למדי, זאת על ידי שימוש ב”חריץ” (Notch) שהחל להופיע במספר לא מבוטל של סמארטפונים מאז הוצג לראשונה בפורמט זה במכשיר ה-iPhone X.

עיצוב זה רומז גם לעיצוב שעשוי להגיע למכשירי ה-OnePlus 6 בעתיד. וואן פלוס ואופו הציגו בעבר מכשירים בעלי עיצוב דומה, ושתי החברות נמצאות תחת בעלות אחת של קבוצת BBK הסינית, כך שלא מן הנמנע כי עיצובם של דגמי ה-OPPO R15 יהיה זה של ה-OnePlus 6, ממש כפי שהגיע עיצובם של דגמי ה-OPPO R11s גם לדגם ה-OnePlus 5T בשנה שעברה.

הדלפה קודמת בנושא כבר הספיקה להציג את דגם ה-OnePlus 6 עם עיצוב המסך המשלב את אותו “חריץ”, כך שהרמז שמספקת כעת OPPO הנוגע לעיצוב מכשיריה החדשים, מאשר הדלפה זו. על פי אותה הדלפה, דגם ה-OnePlus 6 יגיע עם מבנה סנדוויץ’ זכוכית, זוג מצלמות הממוקמות במרכז גבו וחיישן טביעות אצבע הממוקם מתחת למערך הצילום הכפול.

OnePlus 6 (הדלפה)
OnePlus 6 (הדלפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים