רשמי: מכשירי הדגל הבאים של וואווי יקראו בשמות Huawei P20 ו-P20 Pro

אלו הם ה-Huawei P20 ו-P20 Plus//Pro, משמאל לימין (הדלפה)

בעוד פחות מחודש תכריז ענקית הטכנולוגיה ואחת מיצרניות הסמארטפונים הפופולריות והגדולות ביותר בעולם, וואווי, על דור מכשירי הדגל הבא בפיתוחה, סדרת ההמשך ל-P10 שתכונה בשם המותג Huawei P20. בזמן שדגמי העבר בסדרת הדגל של החברה נהגו להגיע בשתי גרסאות עיקריות הפונות לשוק הגבוה, כאשר הגרסה היקרה והגדולה יותר כונתה בשם Plus. כעת, מאשרת החברה כי בפעם הראשונה מזה מספר שנים, תשנה זו את מיתוג סדרת הדגל שלה, ו-2 מכשירי הדגל הבאים יכונו בשם Huawei P20 ו-P20 Pro.

את מיתוג מכשיריה הבאים ואת ההחלפה של מותג ה-“Plus” ב-“Pro” מאשרת החברה על ידי פריסה של מגוון נרחב של שלטי חוצות בברצלונה וערים נוספות באירופה, בהן מצויינים שמותיהם של הסמארטפונים הבאים לסדרת הדגל. את תמונתו של אחד מן השלטים תוכלו לראות מתחת לפסקה זו, בתמונה אותה צילם עורך האתר, רונן מנדזיצקי, בקירבת תערוכת MWC 2018 שבברצלונה, כפי שזו פורסמה בערוץ האינסטגרם של גאדג’טי.

סבלנות #huawei #huaweip20 #huaweip20pro

A post shared by Gadgety (@gadgetycoil) on

סדרת Huawei P20, על פי כל הידוע לנו עד כה, תגיע למשתמשיה עם שינויים מקיפים בהשוואה לדור הקודם. ראשית, בחלקם הקדמי של דגמי ה-P20 ו-P20 פרו נמצא פאנל תצוגה בעל חריץ ושוליים דקיקים, כשזה יגיע בגדלים 5.7 ו-6.0 אינץ’, בהתאמה.

את גב המכשירים תעטוף יריעת זכוכית, כאשר עבור דגם ה-P20 Pro אנו עשויים לראות לא פחות מ-3 מצלמות, זאת בניגוד ל-2 בדגם הסטנדרטי. יחד עם צמד המכשירים הללו צפויה וואווי להציג גם את דגם שוק הביניים Huawei P20 Lite, שיביא עימו רבים מקווי העיצוב והאלמנטים הטכניים הבלטים של אחיו בסדרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים