צפו בטריילר לרימייק החדש של אבודים בחלל – הפעם כסדרה בנטפליקס

מתוך “אבודים בחלל” (תמונה באדיבות נטפליקס)

נטפליקס (Netflix) שחררה טריילר לסדרה חדשה בשם “אבודים בחלל” (Lost in Space), רימייק שני לסדרת הפולחן משנות ה-60. מי מכם שלא מכיר או לא זוכר את הסדרה, זוכר אולי את הסרט בעל אותו השם מ-1998. כעת “אבודים בחלל” חוזרת למקורותיה הטלויזיוניים.

“אבודים בחלל” מספר את סיפורה של משפחת רובינסון, משפחה של מתיישבים שיוצאים לחלל כדי לישב כוכבים חדשים. בשל תקלה טכנית ספינת החלל שלהם סוטה מהמסלול, והם נסחפים למחוזות לא ידועים. הם מגלים שהחלל הלא נודע הוא מקום מסוכן, אבל גם קסום ומפתיע – ומגלים שחיים תבוניים אכן קיימים מחוץ לכדור הארץ.

בסדרה יככבו טובי סטיבנס (Toby Stephens) מ”מפרשים שחורים”, מולי פרקר (Molly Parker) מ”בית הקלפים”, מקס ג’נקינס (Max Jenkins) מ”סנס8″, ועוד.

מתוך "אבודים בחלל" (תמונה באדיבות נטפליקס)
מתוך “אבודים בחלל” (תמונה באדיבות נטפליקס)

יוצרי הסדרה הם התסריטאים מאט סזאמה (Matt Sazama) וברק שארפלס (Burk Sharpless), שכתבו יחד את “פאוור ריינג’רס” החדש, ועובדים כרגע גם על התסריט של “מורביוס, הערפד החי” – סרט בעולם האנטי-גיבורים של ספיידר-מן. לצידם ניתן גם קרדיט של יוצר לאירווין אלן (Irwin Allen), יוצר הסדרה המקורית שנפטר ב-1991 – מה שעושה רושם שהסדרה תהייה נאמנה מאוד למקור, לפחות בעקרונותיה.

כל עשר פרקי העונה הראשונה של “אבודים בחלל” יעלו לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס ב-13 באפריל הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים