פיינל פנטזי 15 מגיע למחשב האישי: שיפורים לגרפיקה, למשחקיות ולקהילה

צילום: Square Enix

גרסת המחשב האישי של משחק פיינל פנטזי החדש, Final Fantasy XV, הגיעה לחנויות Steam ו-Origin במחיר 50 דולרים (בישראל: 189.95 שקלים). גרסת המחשב של המשחק נקראת Final Fantasy XV Windows Edition, ולמרבה ההפתעה ישנו גם דמו שניתן להוריד ללא תשלום. יתר על כן, נראה כי Square Enix אכן הצליחה לנצל את היתרונות הייחודיים של המחשב בהמרה מהקונסולות.

ראשית, על המחשב ניתן לשחק בקצב רענון של 60 תמונות לשניה, בניגוד ל-30 בלבד על הקונסולות. בשילוב עם שיפור הממשחק לשחקני המחשב שמעדיפים עכבר ומקלדת, מדובר בחווית שליטה חלקה ומוצלחת. ניתן להתאים את המשחק לביצועי המחשב שלכם בעזרת שלל אפשרויות, חלקן מתקדמות למדי, ועיקרן התאמות גרפיות – ניכר כי המשחק רץ היטב גם על מחשבים שאינם החזקים ביותר. עם זאת, אם יש לכם מחשב חזק יותר, FF15 ירשים ברזולוציות גבוהות כמו 4K.

גורדון פרימן מגיע לפיינל פנטזי (גרסת ה-Steam)

שחקני המחשב יכולים גם ליהנות מכמה הפתעות חביבות. מי שיקנו את המשחק לפני ה-1 במאי, יקבלו תוספות מפתיעות כמו סקינים מסדרת ה-Sims המפורסמת (לאלו הרוכשים ב-Origin), או חליפת ה-HEV של גורדון פרימן (גיבור Half Life) עם הלום המפורסם, לאלו הרוכשים ב-Steam. מרענן לראות את הלוגו של Half Life על משחקים חדשים, למרות שמעריצי Half Life כנראה מחכים למשהו גדול יותר.

FF15 מנצל גם את קהילת המחשב האישי ומציע אפשרות ל-Modding: הכנסת שינויים במשחק, יצירת תכנים חדשים בקהילה, ושיתופם. דף ה-Workshop של המשחק ב-Steam עדיין ריק למדי, אך ניתן לקוות כי קהילת המשחק תאמץ את האפשרות ותכנים חדשים יתחילו להופיע כבר בזמן הקרוב.

Final Fantasy XV יצא במקור ל-PlayStation 4 ול-Xbox One ב-29 בנובמבר, 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים