שירות המוסיקה של ספוטיפיי מושק בישראל במחיר 19.90 שקלים בחודש

תחתית לכוס של ספוטיפיי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שירות המוסיקה של חברת ספוטיפיי (Spotify) עושה דרכו לשוק הישראלי וזמין החל מהיום (ב’, 12.3) בשעה 16:00 לשימוש דרך אפליקציות החברה למכשירי iOS ואנדרואיד לצד אפשרות לשימוש על גבי המחשב. את השירות מתמחרת החברה בישראל במחיר של 19.90 שקלים בחודש, זאת בדומה למחיר שקבעו שירותי הזרמת מוסיקה אחרים בארץ, כך שמדובר זו פעם נוספת בשירות מוסיקה בינלאומי המתומחר בישראל במחיר הנמוך משמעותית ממחירו בשאר העולם.

ספוטיפיי בישראל

עבור השוק הישראלי מציגה ספוטיפיי שיתופי פעולה עם אמנים וחברות מקומיות לשם הגברת הנוכחות של המוסיקה המקומית בשירות. שיתוף פעולה אחד כזה נעשה עם גלגל”צ, אשר ערוץ מיוחד שלה יופיע באפליקציה עם רשימות השמעה שונות וכמובן, הפלייליסט המפורסם. ניתן גם לעקוב אחר אמנים שונים לשם צפיה בתכנים חדשים שיעלו.

האזנה למוסיקה מספוטיפיי בתוך אפליקציית Wazeאת השירות בישראל משיקה ספוטיפיי ללא התאמה מלאה לשפה העברית. תוכלו לבצע חיפושים ולראות את שמות האמנים והשירים בשפה העברית, אך ממשק המשתמש זמין בשלב ההשקה בשפה האנגלית בלבד, ללא תפריטים בעברית או יישור מימין לשמאל. את שיתוף הפעולה שלה עם אפליקציית Waze של גוגל משיקה החברה גם בישראל, כך שתוכלו להפעיל ולשלוט על המוסיקה שלכם היישר מתוך Waze.

בדומה לחלק משירותי הזרמת המוסיקה הזמינים בישראל, ספוטיפיי מציעה אפשרות להרשמה ללא תשלום תוך התבססות על פרסומות והגבלה משמעותית של השימוש השוטף באפליקציה (עד 6 דילוגים על שירים כל שעה). מי שמעוניין לקבל אפשרויות מתקדמות יותר כמו גישה מלאה במובייל עם אפשרות בלתי מוגבלת להרצה ובחירה של שירים, אפשרות להורדת שירים להאזנה ללא חיבור לרשת האינטרנט, איכות שמע גבוהה יותר (עד 320kbps) ועוד, יתבקש לשלם 19.90 שקלים עבור מנוי חודשי.

במעמד ההשקה מציעה ספוטיפיי למשתמשים חדשים אפשרות להתנסות בחינם ל-30 ימים בחשבון הפרימיום ללא תשלום.

מדובר בהנחה משמעותית אל מול מחיריה של ספוטיפיי מחוץ לישראל. מי שהיה מנוי לשירות המוסיקה בארץ עד כה, דרך שימוש בדרכים שעקפו את חסימת האיזור שהציבה ספוטיפיי בישראל, נדרש לשלם מחיר של 10 דולרים, הם כ-35 שקלים, עבור השימוש בשירות. כעת, מציעה החברה בשוק הישראלי הנחה העולה על 40% אל מול המחירים הזמינים מחוץ לשוק המקומי.

מה מציע השירות?

ספוטיפיי הוא שירות הזרמת המוסיקה הגדול ביותר בעולם כיום עם מעל 159 מיליון משתמשים רשומים ומעל 71 מיליון מנויים משלמים. שירות המוסיקה מציע את ספריית השירים מהגדולות בתחומו עם מעל 35 מיליון שירים וכמות גדולה במיוחד של מעל 2 מיליארד רשימות השמעה (פלייליסטים) שהורכבו לאורך השנים.

רשימות ההשמעה מותאמות לפי טעם, ז’אנר מוסיקלי וכן על פי מצבי רוח, כאשר בישראל יושקו רשימות המותאמות לשוק המקומי שנוצרו במיוחד על ידי מומחי מוסיקה מקומיים ועורך המוסיקה המקומי של החברה. בין רשימות ההשמעה ניתן למצוא את מצעד הלהיטים בישראל, שירי דור ההיפ-הופ, מוסיקה ים-תיכונית, סופ”ש ישראלי ועוד. בערוץ של גלגל”צ תוכלו למצוא רשימות השמעה שנוצרו על ידי מגישי ועורכי תחנת הרדיו, בין אלו פלייליסטים לשנות ה-70, ה-80, ה-90 ושנות האלפיים.

גלגל"צ בספוטפיי (תמונה: יח"צ ספוטיפיי)
גלגל”צ בספוטפיי (תמונה: יח”צ ספוטיפיי)

יכולות ההתאמה האישית של שירות המוסיקה לכל משתמש יאפשרו לגלות מוסיקה התואמת לטעמו האישי. ככל שתשתמשו בשירות יותר, כך תוכל האפליקציה להתאים אליכם מוסיקה חדשה טוב יותר או לנגן יותר מהמוסיקה והאמנים שאתם אוהבים. חלק מיכולות ההתאמה האישית כוללת את ה-Daily Mix, סדרה של רשימות השמעה הכוללות את השירים האהובים על המשתמשים לצד שירים חדשים שבספוטיפיי מעריכים כי יקלעו לטעם שלכם.

בנוסף, מציע השירות רשימת השמעה (Release Radar) של מוסיקה חדשה המתבססת על האמנים שהמשתמשים אוהבים ועוקבים אחריהם ורשימת השמעה שבועית (Discover Weekly), שתושק בקרוב גם בשוק הישראלי, המבוססת אף היא על הרגלי האזנה של המשתמשים.

החבילות שמציעה ספוטיפיי כחלק מהשירות שלה מתחלקות לשלוש:

  • חינם – עם גישה לכל השירים המלאה בשירות, קטעי וידאו ופודקאסטים ואפשרות לשימוש בחו”ל עד 14 ימים, אך בהסתמכות על פרסומות, גישה מוגבלת במובייל (רק לביצוע Shuffle וללא אפשרות ניגון שירים שבחרתם בעצמכם) וללא אפשרות להורדת שירים לשמיעה באופליין (ללא חיבור לרשת האינטרנט).
  • פרימיום (מחיר: 19.90 שקלים, 30 יום ניסיון בחינם) – גישה לכל השירים בשירות וכן לקטעי וידאו ופודקאסטים, אפשרות לשימוש בחו”ל ללא הגבלה, ללא פרסומות, עם גישה מלאה במובייל, דילוג בלתי מוגבל על שירים, האזנה באיכות גבוהה (עד 320kbps), אפשרות שיתוף מהירה לרשתות חברתיות (פייסבוק, מסנג’ר, טוויטר, וואטסאפ) ואפשרות להורדת שירים לשמיעה באופליין.
  • פרימיום למשפחה (לא זמין בישראל) – כל מה שמקבלים בחשבון פרימיום לעד 6 חשבונות. כל חשבון ניתן להפעלה בנפרד, כך שרשימות ההשמעה, השירים כולם מותאמים לפי משתמש.

את הפעילות של ספוטיפיי בישראל מנהלת ורוניקה דיקואטרו (Veronica Diquattro), דירקרטורית, מנהלת אזורית בדרום ומזרח אירופה בחברה. דיקואטרו מנהלת את האסטרטגיה ופעילות הצמיחה של ספוטיפיי ב-16 מדינות בדרום ומזרח אירופה, וטרם עבודתה בספוטיפיי עבדה בחברת גוגל, שם הייתה אחראית על השקת ה-Android Market וחנות Google Play באיטליה.

ורוניקה דיקואטרו, דירקרטורית, מנהלת אזורית בדרום ומזרח אירופה בספוטיפיי (תמונה: יח"צ ספוטיפיי)
ורוניקה דיקואטרו, דירקרטורית, מנהלת אזורית בדרום ומזרח אירופה בספוטיפיי (תמונה: יח”צ ספוטיפיי)

קישורים להורדה והרשמה:

להורדת אפליקציית ספוטיפיי למכשירי iOS (אייפון, אייפד) – לחצו כאן

להורדת אפליקציית ספוטיפיי למכשירי אנדרואיד – לחצו כאן

להרשמה ושימוש בספוטיפיי במחשב – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים